A Battleborn kreatív direktora, Randy Varnell a minap egy Twitch-közvetítés során mesélt egy kicsit a MOBA első heti eladási teljesítményéről. Az úriember szerint a játék "nagyon jól" fogy, jobban, mint az első Borderlands 2009-ben.
A csapat eddig "óvatos optimizmussal" tekintett a Battleborn startjára, de most látva az adatokat, a vásárlók érdeklődése nagyjából ugyanolyan, mint az első Borderlands idején. Varnell emlékeztetett mindenkit, miszerint a játék anno rendkívül sikeres új cím volt, és végül 7,8 millió példányt passzoltak el belőle világszerte. A megjelenést követő első két hónapban 2 millió egységet.
Konkrét számok nincsenek, de az bizonyos, hogy nagyobb rá a kereslet az első héten, mint a Borderlandsre. A felhasználói bázis "folyamatosan növekszik mindhárom platformon", így a Gearbox joggal bizakodhat.
Tegyük hozzá, hogy az időzítés nem volt szerencsés: az Epic-féle Paragon nyílt bétafázisban van, az Overwatch pedig a hónap végén érkezik. Ez három MOBA-shooter hibrid egy hónapban, akárhogy is számoljuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.