Jade Raymond, a Motive Studios vezetője mesélt bővebben az EA jövőbeli Star Wars-játékairól. A kiadónál nem kevesebb, mint hét fejlesztőcsapat szorgoskodik valamilyen Star Wars-projekten, és bár meglehetősen kevés konkrétumot tudtunk meg ezekről, egy fejlesztői naplót kiadtak a srácok, hogy lássuk, hogyan állnak hozzá az univerzum bővítéséhez:
Ahogy azt már eddig is tudtuk, jövőre érkezik a Star Wars: Battlefront második része, ezt a DICE a Motive-val karöltve fejleszti. A játék már az új filmekből is kölcsönöz tartalmat, így például a decemberben debütáló Rogue One is a része lesz.
A Criterion ezúttal is besegít a DICE-nak, az ő közreműködésükkel készül a Star Wars: Battlefront már bejelentett VR-változata. Hogy ez mit tud majd pontosan, arra még nem derült fény.
A 2018-as Star Wars-játékot a Visceral szállítja majd, és az Uncharted egykori direktora, Amy Hennig bábáskodik felette. Az akció-kalandjátékból már a fenti videóban is láthatunk egy keveset.
És végül ott van a Respawn munkája: az ő projektjükről annyit lehet tudni, hogy egy akció-kalandjáték lesz, és egy olyan érában játszódik majd, amit a filmek még nem dolgoztak fel.
Emellett a BioWare és a Capital Games is folytatja a munkát, előbbi a Star Wars: The Old Republicot, utóbbi a Galaxy of Heroest fejleszti tovább.
Gratula!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.