A Niantic és a The Pokémon Company folyamatosan teríti a Pokémon Gót, és ha hihetünk a TechCrunchnak, holnap Japánt is beveszi a játék. Mindez azért is érdekes a számunkra, mert ha minden igaz, itt debütál az első szponzor, amely a korábbi találgatásoknak megfelelően a McDonald's lesz.
A hírek szerint a szigetország 3 ezer Mekijéből lesz majd Gym. Aki nem tudná, a Gymekért folyamatosan küzdeniük kell a játékosoknak, tehát például a Pokéspotokkal ellentétben tartósabban is a közelükben lehet maradni - biztos megdobja majd a sajtburgereladásokat a következő pár hét.
A TechCrunch szerint a japán rajt egy teszt lesz ebből a szempontból, de ha működőképes a modell, tuti, hogy máshol is bevezetik majd.
Eközben a tőzsdén...
A Pokémon Go iszonyatos tempóban növekedik, ezen a linken valós időben lehet követni a letöltéseket, a bevételeket és más érdekes számadatokat. A Nintendo részvényei azóta is folyamatosan erősödnek, a játék rajtja óta 120 százalékot emelkedett az árfolyam.
A Nintendo piaci kapitalizációja (a részvények pillanatnyi árfolyama szorozva a részvények számával - tulajdonképpen ennyit ér az adott cég) így 4,5 trillió jen, ezzel a kiotóiak visszaelőzték a Sonyt, amely jelenleg 4,09 trillió jennél jár.
Mert ha nem, akkor hamarosan tuti létezni fog...
A Naruo online nem hiszem hogy ilyen sikeres lesz pedig annak is milliós rajongó tábora lesz. Már várom az első dragon ball appot ahol a kristálygömböket kell keresi közben csillagharcosodal kell megküzdeni más játésokkal szemben.
Ez a reklám tökéletesítése. A reklám meg oda vonz ahol sok a pénz, nem oda ahol jó a termék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.