Most már tényleg csak napok választanak el minket attól, hogy elmerüljünk a Hello Games procedurálisan generált galaxisában. Persze vannak olyanok, akik 1300 dollárt se sajnáltak, hogy idő előtt végigvigyék az állítólag 30 órás játékidővel rendelkező kalandot, de mindenki más csak augusztus 10-én, illetve augusztus 12-én pattanhat be az űrhajójába.
A Sony és a Hello Games pedig az utolsó lehetőségeket is megragadja, hogy népszerűsítse a No Man's Skyt. A legújabb ízelítő a játékmenet négy legfontosabb elemére, a felfedezésre, a csatákra, a kereskedelemre és a túlélésre összpontosít, így remek gyorstalpalót kaphatsz ezek működőséből, ha a lejátszás-gombra kattintasz.
A No Man's Sky PC-re és PlayStation 4-re fog megjelenni.
Továbbá szerintem egy ilyen játékot az tud megdobni, ha rengeteg bizbaszt fejleszthetünk a karakteren és a hajóján, illetve építkezhetünk. Pl. a Subnautica nulla sztorival így engedi el a kezünket, és több tíz órát bele lehet nyomni, mire kimerítjük a lehetőségeket. Pedig semmi sztori ugye.
A Mass Effectben is a bolygók felfedezését nem az tette tönkre, hogy béna volt a fizika, vagy egyformák voltak a bolygók. A fő probléma az volt, hogy mindenhol ugyanannyi és ugyanolyan elemekből álltak a lehetőségek, Mind egyforma volt kivéve pár üdítő színfoltot ami miatt érdemes volt egyáltalán leszállni.
Itt is az lesz a gond ( ha lesz ), hogy tök mindegy, mennyi és milyen bolygóra szállhatsz le minden ugyanazt csinálhatod. Egy idő után, ha kvázi minden trükkjét láttad a játéknak ( felszín, barlang, állatok, víz alatti világ ) egyszerűen ki fog ürülni a játék. Én abban reménykedem, hogy sok energiát fektettek a véletlen szerű eltérő típusú meglepetésekre, különben gyorsan le fog lohadni a lelkesedés.
- kellenek frakciók és legyen is értelme, története és kimenete,
- lehessen kereskedni, de legyen is értelme azt tenni,
- tudjak kalózkodni, de ne büntessen érte túl durván a játék,
- kell, hogy értelme legyen a fő szálnak, ne legyen üres és értelmetlen cél, hogy eljussak a galaxis közepére
ha ezek meglesznek és jól lesznek kidolgozva akkor év játéka, de ha nem... akkor nem lennék a fejlesztők helyében ami szart fognak a fejükre lapátolni...
Aki ismeri és felfedezett több 100/1000 bolygót a SpaceEngine-ben az tudja mit jelent valójában a "procedurális". Persze ott a felszín nincs rendesen kidolgozva (cserébe minden más) de ugyan az lesz ezzel a game el is. Miután a 100 adik zöld,kék,piros bolygót látja az ember azzal a különbséggel hogy más a domborzat mivel (procedurális) rájön hogy van egy séma, egy pattern. Másrészről az idegen lények sem lehetnek végtelen számúak mert azokat viszont le kellet modellezni, animálni stb.
Utoljára mikor Limited editiont előrendeltem az a Demon Soul's volt, most is ott fityeg a ps3-omban mert már megint játszanom kellet vele miután a DS3-at kipörgettem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.