A Titanfall 2-t az elődjéhez hasonlóan egy erősen átalakított Source motor fogja hajtani, a fejlesztők célja pedig most is az, hogy 60 fps-sel fusson a játék. Joel Emslie, a cím művészeti direktora részletesebben is beszélt a Titanfall 2 technikai hátteréről.
Elárulta, hogy egyelőre még nem akarnak azzal kapcsolatban ígéreteket tenni, hogy milyen felbontásban fut a játék, ugyanis még az utolsó simításokat végzik. Az viszont biztos, hogy a csapat célja a 60 fps elérése, ráadásul nem csak a multiplayer, de az egyjátékos kampány esetében is.
Apropó, kampány: Emslie az egyjátékos résszel kapcsolatban is megemlített egy-két érdekességet. Elmondta, hogy a kampány sokkal hosszabb lesz, mint azt sokan gondolnák, valamint változatos és egzotikus környezetet járhatunk majd be. A főszereplő titánjának karakterét próbálták úgy formálni, hogy ne legyen könnyen felejthető és a játékos egy idő után ragaszkodjon hozzá. A kampányért egyébként egy különállós csapat felelős a Respawnon belül.
A Titanfall 2-vel kapcsolatban a napokban rengeteg érdekesség és videó látott napvilágot, ezeket erre találjátok. A játék október 28-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.