A Rockstar nem várt tovább, így a hétvégén indított felvezetők után ma délután hivatalosan is lerántotta a leplet az elmúlt évek egyik legjobban várt folytatásáról, a Red Dead Redemption 2-ről.
Az új részről egyelőre annyi derült ki biztosan, hogy PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni, valamikor jövő ősszel. Az első kedvcsináló pedig október 20-án, azaz csütörtökön lesz megtekinthető.
Ez pedig azt is előrevetíti, hogy a délelőtt kiszivárgott Red Dead Online domain levédése egyet jelenthet az elképesztő összegeket generáló GTA Online mintájára létrehozott vadnyugati multiplayer szekcióval.
Köszi, Dercsi és renato999!
Mindent csak kazettás magnókra adnak ki ,aztán úgy is néz ki ..khm-khm 720p/30 FPS
Ezt a R* mindkét játékra külön felhívta a figyelmet a megjelenések elött.
Most sokan az első RdR részből indulnak ki ,hogy az nem jött ez sem fog jönni.
Kéremszépen, az elsö rész azért nem jött, mert az akkoriban még ujnak számító RAGE engine amire kijött, optimizalatlan szutyok volt ,és nem csak a konzolon megjelenő RDRra gondolok csak ,hanem a PCn nagyon szarul futó GTA4-re.
GTA4 után megjelenő rdr ezért sem jött ki,féltek mégegy csalódástól.
Rockstar nagy bajban volt, ezért úgy volt vele hogy a következő játékuk (mp3) már egy továbbfejlesztettet motort kap :-)
Heh, még dicsekedtek is vele xD
Erre keressetek rá:
Max Payne 3 - Design Technology Series#
A megjelenésig persze még jött egy nagy cím, LA Noire, annak a pcs körülményére már nem emlékszem, de egyet mondhatok,
Hogy a R* egy igen jól optimizált motort rakott ossze, amire eddig több cimet is kihozott PCn, és gondolom a fejlesztés nem áll le, nézzétek meg hogy a max payne 3 és a gtav között PC grafikailag mennyi a különbség!
Szerintem holnap a trailert látva ,még ha nem is nagy különbséggel ,de egy GTAV nél talán egy picivel szebb dolgot fogunk latni, és igen, szerintem PCre is jönni fog, pláne ha ez a rész előzmény lesz.
De max csak 1 vagy 2 év múlva, és nem azert mert a R* szemét, hanem a PC port miatt a,valljuk be, több időt emészt fel a polírozasa.
Tetszik a szabadon megalkotható karakter ötlete is a sztori módban, nagyon várom.
Úgyhogy én biztos vagyok benne, hogy az is lesz. Ha az Xbox One BC-s hatás nem volt elég motiváló számukra és a 2. rész által keltett hype-ot nem használják ki, akkor tényleg nem értem, mert én, ha a helyükbe lennék, úgy csinálnám, mint az Acitivsion a Modern Warfare Remastered-del -> ha kell, vedd meg az Infinite Warfare-el együttt. :D
Bocs, de ez is kb. annyira légbölkapott mint a többi. Kb. 0 információ áll rendelkezésre, és Te még tényként állítod be, és ez alapján "igazolod" hogy a 2. rész emitatt biztos jön PC-re is. Mondom megtörténhet, de ez minden csak nem érvelés.
Ellenben ezzel a módszerrel is természetesen vissza fog, de a folyamatos újra-újra kiadásokkal fel tudják tornászni egy konstans szintre. (Közvetlen példaként itt van mondjuk a Rise of The Tomb Raider. Nem egy helyen olvastam, hogy valaki már rég kitolta PC-n/Xbox One-on, de most újra megveszi a 20. évfordulós kiadást, mert már vagy régen játszotta ki és eladta és hát akkor inkább veszi a fullos, ráadásul szebb kiadást vagy kíváncsi a plusz tartalmakra.) De mondom, meg kell nézni a GTA V példáját, ott is ugyanez volt. első körben elment kb. 30 millió PS3 + X360 duón (két legkeresettebb platform, ahogyan most a PS4/Xbox One), majd a második fordulóban elment további 20 millió PS4/Xbox One/PC trión. Ezt a kb. 50 milliós eladást szerintem egy "minden platformra egyszerre megjelenő" stratégiával biztos nem tudták volna hozni.
Szerintem az lehet, hogy a PC-s verzió sikere után meglepődtek és maradnak ennél a modellnél. Most megjelenik konzolokra, utána jön egy felturbózott verzió PS4 Pro, új Xbox és PC-re.
Mondom, itt nem az a lényeg, hogy nyereséges legyen a játék, hanem hogy a lehető legtöbb hasznot tudják belőle kihúzni. Ilyen súlycsoportban a nyereség az borítékolva van, itt a profitmaximalizálás a lényeg.
Az Activision vagy a Ubisoft is csinálhatná azt, hogy az aktuális fejőstehenet egybe adná ki és/vagy nem kérne plusz pénzt a később érkező DLC-kért, de hülyék lennének ezt megtenni, ha a nép így is rácsap a Season Pass-okra.
A Sony/Microsoft is adhatná olcsóbban a konzoljait vagy tehetné azt, hogy nem kér pénzt a multiért, de hát miért tenné, ha így is veszik őket.
Azzal és az RDR 2-vel képes lesz a Rockstar annyit keresni, mint a GTA V-tel és közben nyugodtan fejleszthetik még 3-4 évig a GTA VI-ot.
Itt megint belejön a képletbe az, hogy a Rockstar nem engedheti meg magának azt, hogy egyszerűen silány portot adjanak ki a kezükből. A GTA V-nél sem volt panasz a PC-s portra úgy tudom, ellenben van egy komoly tippem, hogy a Watch Dogs 2-nél lesz, nem is kevés. (De ne legyen igazam!) Valószínűleg a 2 hét késés is azért kell, hogy addig valamilyen day one patch-et össze tudjanak rakni, ami egy kicsit csillapítsa a népharagot. (De tényleg ne legyen igazam, csinálják meg korrektre a portot mindegyik platformon, ha már az ember pénzt ad érte!)
Lehet bizonyos szintig összehasonlítani az egyes kiadók üzleti modelljeit, de szerintem az évek során a Rockstar kitapogatta azt, ami nekik a legmegfelelőbb. Itt nem az a lényeg, hogy többszörösen térüljön meg, az borítékolva van. Akár egy GTA-t, akár egy RDR-t dobnak ki, a kritikai és az üzleti siker garantált lesz. Itt az a lényeg, hogy a lehető legnagyobb profitot tudják kisajtolni az aktuális sikertermékből, hogy az elkövetkező 4-5 évben, amíg elkészül a következő GTA/RDR, addig is vígan meglegyen a pénzük. Ha évente-két évente lenne új rész, akkor azt csinálnák, mint az EA, vagy az Activision: kiadják a lehető legtöbb platformra egy méregdrága Season Pass-szal, hogy a játék premier ára mellett még legalább ugyanennyit betermeljenek a DLC-kből is és ezáltal abban az 1-1,5 évben, amíg fut a játék és nem váltja le a következő rész, addig halomra kereshessék magukat vele. A Rockstar-nak is ez a célja, csak nekik hosszabb távon kell gondolkodni, mert egy RDR 2-t nem lehet annyi munkával, annyi idő alatt és annyi pénzért összekalapálni, mint egy évenkénti COD-ot vagy egy FIFA-t. (Pontosabban lehet, de az hosszútávon inkább csak rontana a cég imidzsén.) Így először kiadják a 2 legkeresettebb platformra, majd kis idő után szintén premierhez közeli áron jön a többi platform, majd jönnek a DLC-k és végül jön egy mindent egybe kiadás. Közben az érdeklődés az évek során megmarad egy konstans szinten. (Tudja valaki, hogy mi volt mondjuk a 2 évvel ezelőtt kiadott COD-nak a neve így fejből?)
Lényegében a játékot kell elkészíteni, utána azt ilyen-olyan módon többszörösen kiadni és meg is vagyunk.
Én még azt is le merném fogadni, hogy a Sony/Microsoft is perkált valamennyit nekik, hogy először csak erre a két konzolra adják ki időleges exkluzívként a játékot és majd csak utána érkezzen PC-re, illetve a többi platformra (NX?). Így ha valaki addig nem bír várni, kénytelen lesz beruháznia egy PS4-re/Xbox One-ra, ami meg a konzolgyártóknak is pénz, mert akkor mindjárt ott van az, hogy ha már mondjuk van egy PS4, akkor az illető megnézi, hogy milyen az Uncharted 4, milyen a Driveclub, milyenek a PS VR-os címek, ja, multizni is kéne, akkor kell egy PS Plus tagság is és így tovább.......
De ez csak az én vízióm!
Az egész mögött egy egyszerű pénzügyi döntés áll: a konzolokon a fix hardver miatt könnyebb elkészíteni és optimalizálni a játékot, míg PC-re ez a számos hardverösszetevő miatt egy kicsikét macerás (nem véletlen, hogy jó pár multiplatform címnél a PC-s port mindig valamennyivel utóbb jelenik meg, lásd Watch Dogs 2, Assassin's Creed-ek vagy a Rockstar-nál maradva a GTA).
Más részről (és szerintem inkább ez a fő ok), konzolokra még mindig többen veszik meg a játékot, mint PC-re. Nem tudom, a 20-as válaszoló mennyire hiteles adatokat írt, de szerintem van benne igazság.
Kiadják a játékot jövőre PS4-re/XOne-ra (mondjuk nem tudom, most ebbe beleszámít a PS4 Pro és a Project Scorpio is?), abból jól megszedik magukat, majd várnak egy kicsit (max. 1 évet szerintem), addig pofásan összerakják a PC portot és ugyanannyiért megint meghirdetik és megint jól megszedik magukat. Közben meg felturbózzák az előző részt, azt is kiadják mindhárom platformra és abból is rohadtul megszedik magukat. Ennyi a történet lényege, nézd csak meg, mi volt a GTA V-nél: jött először PS3/X360-ra -> hatalmasat kaszáltak vele. A befolyt pénz egy nagyon-nagyon-nagyon kevés %-ból elkészítették a PC/PS4/XOne portokat és ebből a 3-ból együttesen megint hatalmasat kaszáltak.
Nem hülyék dolgoznak a Rockstar-nál sem! Bizonyos szempontból gusztustalan dolog ez, de ha én lennék ott az egyik fejes, én is így csinálnám.
http://steamspy.com/app/271590
Tehát összesen biztos megvan 6-7 millió minimum, de akár 8+ se kizárt. Szerintem ez bőven megérte nekik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.