Különleges, RPG elemekkel tűzdelt akciójáték van készülőben a szlovák Mayhem Studios-nál. Az biztos, hogy véres akciókból és húsmarcangolásból nem lesz hiány.
Különleges, RPG elemekkel tűzdelt akciójáték van készülőben a szlovák Mayhem Studios-nál. Az biztos, hogy véres akciókból és húsmarcangolásból nem lesz hiány.
A játékban Bernard-ot kell irányítanunk, aki a kikötőben sétálgatva megtalálja Ivan, a legnagyobb vámpírvadász holttestét. Az események után csak hamar összeáll a kép, hogy vérszívó barátaink ismét nagy dobásra készülnek és felnyitották a rejtett világuk kapuit. A hosszú nyomozás alkalmával Bernard olyan kérdésekre keres választ, mint például, hogy mire készülnek a vámpírok, hogy akarják tervüket megvalósítani és, hogy hogyan lehet őket megállítani.
A Vampire Story a Mayhem saját, 5 éve folyamatosan fejlesztett motorjára épül, mely állításuk szerint könnyen felveszi a harcot bármely felsőkategóriás enginnel. "A játék készítésével azt a célt tűztük ki, hogy megmutassuk az RPG/kaland stílus egy új arcát. A sötét, vámpírokkal teli környezet erre remek lehetőséget adott" - nyilatkozta PhDr. Tomá¹ Bencík, a Mayhem egyik oszlopos tagja.
A játék stílusa tehát egy RPG elemekkel kavart akciókaland lesz és annyit talán mér érdemes róla tudni, hogy külső nézetes lesz, lehet majd benne jókat bunyózni, sőt még saját varázslatokat is kitalálhatunk. A játékmenet non-lineáris lesz, a megjelenés pedig 2006 végére, legfejjebb 2007 elejére várható.
A játékban Bernard-ot kell irányítanunk, aki a kikötőben sétálgatva megtalálja Ivan, a legnagyobb vámpírvadász holttestét. Az események után csak hamar összeáll a kép, hogy vérszívó barátaink ismét nagy dobásra készülnek és felnyitották a rejtett világuk kapuit. A hosszú nyomozás alkalmával Bernard olyan kérdésekre keres választ, mint például, hogy mire készülnek a vámpírok, hogy akarják tervüket megvalósítani és, hogy hogyan lehet őket megállítani.
A Vampire Story a Mayhem saját, 5 éve folyamatosan fejlesztett motorjára épül, mely állításuk szerint könnyen felveszi a harcot bármely felsőkategóriás enginnel. "A játék készítésével azt a célt tűztük ki, hogy megmutassuk az RPG/kaland stílus egy új arcát. A sötét, vámpírokkal teli környezet erre remek lehetőséget adott" - nyilatkozta PhDr. Tomá¹ Bencík, a Mayhem egyik oszlopos tagja.
A játék stílusa tehát egy RPG elemekkel kavart akciókaland lesz és annyit talán mér érdemes róla tudni, hogy külső nézetes lesz, lehet majd benne jókat bunyózni, sőt még saját varázslatokat is kitalálhatunk. A játékmenet non-lineáris lesz, a megjelenés pedig 2006 végére, legfejjebb 2007 elejére várható.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.