A firmware-frissítés bétatesztelői már nyúzhatják az új Boost Mode-ot, amely lehetővé teszi, hogy azok a játékok is hozzáférhessenek a PlayStation 4 Pro erősebb hardveréhez, amiket a fejlesztőik nem készítettek fel erre. Korábban a patch nélküli játékok esetében egész egyszerűen "csökkentett" üzemmódban ketyegett a gép.
A Digital Foundry jó szokásához híven megnézte, hogy mennyit segít a Boost Mode, és bár nem meglepő módon változó eredményekbe szaladt bele, összességében úgy vélik a srácok, hogy imádni fogják a PS4 Pro-tulajok az új funkciót. Csodát persze senki ne várjon, de ez a kis plusz mindenképpen jól jön, ha a 60 vagy 30 fps stabilizálására van szükség, és akkor is lehet némi javulásra számít, ha a fejlesztők nem korlátozták a framerate-et előzetesen. Néhány példa:
- A Knack esetében 14 százalékos javulást ért el a csapat az alap üzemmódhoz képest, igaz, ez jóval elmaradt a Pro-peccsel felvértezett változat teljesítményétől.
- A Killzone: Shadow Fallnál is 14 százalékos javulást mértek.
- Az Assassin's Creed: Unity a Boost Mode-dal már simán tudta hozni a 30 fps-t.
- A Battlefield 4 és a Mirror's Edge: Catalyst is rezzenéstelenül fut 60 fps mellett.
- A Project CARS esetében látványos volt a javulás, 35-38 százalék volt a különbség.
- Az Assetto Corsa fix 60 fps-t hoz.
- Az F1 2016 esetében 7-8 fps különbséget tapasztaltak.
- Az Unreal Engine 3-as játékok (Mighty No. 9, BioShock Infinite) teljesítményproblémái megszűntek.
- A Tomb Raider: Definitive Edition esetében is közelebb jár a framerate-számláló a 60 fps-hez.
A Digital Foundry egyébként arra a megállapításra jutott, hogy valószínűleg a Boost Mode sem biztosít korlátlan hozzáférést a PS4 Pro hardveréhez. Azokban az esetekben, ahol a tesztalany (például az Assassin's Creed: Unity) a CPU miatt küszködött az alapmodellen, épp 30 százalékos a javulás - pont ennyit emelkedett a Pro CPU-jának órajele is.
A GPU-limites játékok esetében (ilyen a Killzone) azonban nagyobb változás lett volna indokolt a Pro teljesítményéből kiindulva: az itt mért 14 százalékos különbség csak azzal magyarázható, ha a Boost Mode csupán az órajel-növekedésből profitál GPU-fronton, a 36 számítási egység fele pedig továbbra is inaktív marad.
4K, UltraHD Premium, 10 bites, HDR-es, 1500nit fényerővel.
Best purchase of my life.
Minden 4K fel tudja dolgozni a HDR-t de nem mindegyik tudja megjelenìteni is.
A sògoromnak is van ps4 konzolja. Kb fèl ève vett 4K-t. Khm..... a különbbsèg ordìt az övè ès az enyèm között. Ugyanis a HDR-t nem tudja megjelenìteni.
HA elfogadsz egy tanàcsot akkor összeìrsz pàr modellt ès szakoldalakon, forumokon èrdeklődsz. Ugyanis a gyàrtònak nem kötelessège közölni azt hogy az adott mondell meg tudja-e jelenìteni vagy sem. Csak azt hogy fel tudja-e dolgozni. Ìgy nem is közlik, ha àtbogaràszod mondjuk a samsung termèkeket a samsung oldalàn ott se talàlsz olyat hogy na erre azt ìrja a samsung hogy meg is jelenìti. Termèszetesen 300.000ft fölött mindegyik tudja. De ez alatt òvatosan, ès tàjèkozòdva
Mindenhol 399euro.
Pèldàul;
http://www.saturn.de/de/product/_sony-playstation-4-pro-1tb-2174053.html;
Ha az ha valamiből az újabb jobban fogy mint az előző "nem nagy sikersztori" akkor mi az, most komolyan? És amúgy tény, hogy szinte sehol nem lehet kapni. Budapesten. Az Aréna MM-ben láttam, pofátlan 145 ezres áron. Ezek a tények. Te meg úgy mondod "nem nagy sikersztori" mintha elötted lennének az eladási számok.
Azt még nem tudni mennyire sikeres a Pro. A Sony még csak annyit mondott hogy kicsit az elvárások fölött teljesít (csak nem tudjuk mik az elvárások). A készlethiány se jelent még sokat. PS VR-ar sincs tele a polc, de még 1M se adtak el belőle.
És akkor decemberben jöhet a 4K TV....nagyon lementek az árak!
(LG 55" 4K UH már 208 ezer körûl van a TV raktár oldalán)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.