Noha az orosz Nival csapata 2015-re ígérte a Blitzkrieg 3 megjelenését, az RTS még mindig korai hozzáférésű státuszban van a Steamen. Viszont folyamatosan bővül és javul, a srácok a minap bejelentették, hogy elkészítették minden idők egyik legjobb mesterséges intelligenciáját, amire már régóta fájt a témában jártas mérnökök és cégek (Deep Mind, IBM) foga.
Az úgynevezett "neurális hálózati M.I." roppant tanulékony. A játékban Boris néven fut a gépi intelligencia, amely kiválóan reprodukálja egy top játékos szintjét, miközben nem használ semmilyen rejtett információt (csalást) az ellenfélről. Bizonyára ismerős, hogy korábbi játékokban azt éreztük, hogy a gép tudja, hogy mit csinálunk és hol vagyunk - nos, a Blitzkrieg 3-ban nem így lesz.
Az M.I. folyamatosan deríti fel a térképet és terelgeti egységeit, valamint, ha a helyzet úgy kívánja, megváltoztatja a taktikát.
Például Boris ejtőernyősökkel támadott meg egy tankot, de amikor erősítésként újabb páncélosok jöttek, a csapatot azonnal fedezékbe küldte egy közeli épületbe, ahonnét tüzérségi támogatást kért - csekkold a részletekért a fenti videót!
Az új mesterséges intelligencia a játék márciusi frissítésével lesz lesz elérhető a nagyközönség számára.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.