Az Ancestorsban a játékosok négy frakció közül választhatják ki a legszimpatikusabbat, akik aztán vérre menő és brutális csatákat vívhatnak Európa meghódításáért. Az angolok, a vikingek, a germánok és a szlávok történelmileg pontos kampányt kapnak, ám a hódítás nem mindig sikerül erővel.
Csak a megfelelő taktikai döntések meghozatala, valamint az ideglenes települések felhúzása vezet sikerre. Nem beszélve arról, hogy a terep adottságait mindig figyelnünk kell, ahogyan a seregünk moráljára is. A moziszerű kameranézetnek hála brutális ütközeteket élhetünk át, a vér szinte sárrá áztatja a csatamezőt, és akár több száz egység is lehet a képernyőn - a látványért az Unreal Engine 4 felel.
Természetesen erőforrás-menedzsment is helyet kapott az Ancestorsban, nem is beszélve a multis csatákról. Megjelenési dátum még nincs, a játék egyébként PC-re és Xbox One-ra készül.
Elsőre egy kis létszámú, csapatalapú RTS-nek néz ki, ahol ráfeküdtek a harcri animációkra. Ha jól fog kinézni, az nem lesz rossz, kérdés, hogy mennyit tud majd emellett mutatni, mennyire lesz középszerű.
a legutóbbi időszakban a Cossacks 3-mon kívül nem nagyon tudnék mondani tradicionális történelmi RTS-t, és sajna az nem sikerült a legjobban.
Egy For Honor jellegű játékra számítok
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.