Call of Duty: WWII - búcsú a végtelen sprinttől

  • Írta: zoenn
  • 2017. május 27.
  • Hír
Link másolása
A Sledgehammer Games több ponton is változtat az eddig megszokott játékmeneten. A Call of Duty: WWII-ből például kihagyják a végtelen sprintelés lehetőségét, katonánk kifullad majd futás közben.

Nem tér vissza a végtelen sprint lehetősége az idei Call of Dutyban. Ezt maga a Sledgehammer társalapítója, Michael Condrey erősítette meg a Twitteren egy rajongó kérdésére válaszolva. A legutóbbi részekben ez a funkció mindig benne volt, de a WWII egy lépést tesz a realisztikusság felé.

Habár Condrey pontosan nem említette, hogy a végtelen sprint eltörlése a single-ben vagy a multiban érvényes-e, ám a fejlesztő nyilván az utóbbira gondolt. Az azonban lehetséges, hogy egy adott perkkel lehetséges lesz kifulladás nélkül futni, de alapból mindenki ugyanolyan gyors lesz.

A korlátlan sprint egyébként rajongói nyomásra került a sorozatba évekkel ezelőtt a játékmenet pergősségét növelve. A Call of Duty: WWII a jelek szerint lassabb és megfontoltabb harcokat kínál.

Az idei E3-on a fejlesztők még többet elárulnak majd a multiról. A játék november 8-án landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en, és esélyes a Switch-verzió is.

29.
29.
adamsfamily
Az utolsó jó Cod a world at war volt.Még a Black ops elment,de alapvetően annyira szarrá szkriptelték a történet módot,hogy élvezhetetlen volt.Arról szólt az egész,hogy a szánkba rágták mit nyomogassunk.
28.
28.
Firsttime
#24: Nem kifogásolom. Pont leszarom kb. Nem fikazom a bf-t , ne Gyere nekem fáklyás menettel meg vasvillával légyszíves. Nekem nagy, meg én kompetitív shooterben nem szeretem a járműveket. Én. Én nem szeretem. Attól még lehet jó valakinek. Érted? Nekem map méretben a cod2 , coduo, cod1, cs mapok jönnek be. Ennyi. Nem kell ezt túl lihegni...
27.
27.
#22: Remélem nem, mindig is utáltam a kettőt.
26.
26.
kisbiflos
#6: Vagy visszanyerik a regi jatekosokat, akik ott hagytak a szeriat mikor mar tul sok lett perk meg gadget. Hearthbeat sensor is lyf.
25.
25.
kisbiflos
Egyebkent mikor lett divat a vegtelen futas? MW3 utan egyikkel sem jatszottam. Mostanaban Black Ops-ot nyomatom PS3-on, ott meg kb 10-13 metert lehet csak sprintelni.
24.
24.
ollie92
#23: Magyarázhatod....., nekik mindig is a "sokat kell benne futni" a kifogásuk :)
23.
23.
Soma8811
#21: Csak a conquest módban van nagy pálya, a többibe kisebb vagy sokkal kisebb a pálya.
21.
21.
Firsttime
#18: Na én ezért nem battlefield-ezek. Ha nincs rendes csapatod és egy sima gyalog vagy medikként szembetalalod magad egy tankkal zéró esély. Nem jó móka. Meg nekem pl a mapok is nagyok. Megértem azt aki szereti, szive joga, de én nem szeretek kilomeetereket kutyagolni...
18.
18.
Beniciodeltoro
#17: Én sem vagyok a perkek, meg killstreakek híve, de néha a Bettliben elkélne mikor nem bír az ember a tankokkal :)
Lehetne TDM perk off, és TDM perk on mód, ugyan így HCTDM-ben stb....
17.
17.
Firsttime
#15: Unalmas? :D szerintem meg a perkrendszer a szerencsétlen szaroknak van kitalálva, hogy legyen sikerelmenyuk.
13.
13.
kopic
AW utan szerintem ez a resz lesz amit ujra beszerzek.
12.
12.
shatterhand
11.
11.
shatterhand
Nem ujdonsag, eddig se volt. Csak a cod alatt van hogy folyton leall a sprint. Majdnem kitorom azt a kurva kart a ds4bol. Mas jateknal nincs ezzel gond, csak a codnal.
10.
10.
Beniciodeltoro
Tuti hogy a végtelen sprintet csak a singléből kapják ki, a multiba lesz nyulcipő perk is biztos.
Meg ilyen csipet pályákon minek annyit sprintelni, Betliben lefutod a maratont ha nem tudsz csapattárshoz csapódni, ha ott is kivennék nagy cummer lenne :)
8.
8.
RangerFox
Az a baj, hogy a ww2 téma túl nagy újdonság, így a motorcserével szerintem várni fognak jövőig, hogy akkorra is legyen valamilyen új dolog.
7.
7.
ollie92
Meg búcsú a náciktól és horogkeresztektől is ....
6.
6.
Neo1989
A Red Orchestra-nál is azért sírtak h túl realisztikus. Ezért nem szórakoztató.
Szerintem így el fogják veszíteni a casual réteget. De ők tudják.
4.
4.
CJgabor
Kiváncsi vagyok, mi lesz ennek a vége. Elsülhet ez nagyon jól is, de botrányosan is. Ráadásul ez a második VH-s téma még az újdonsült (gyerek) rajongókat elidegenítheti a franchise-tól, úgyhogy érdemes a Sledgehammernek odatennie magát, hogy az idősebb és fiatalabb fanbase egyaránt megmaradjon, vagy neadjisten gyarapodjon. A mindig modern kori Battlefield 1-től nem volt *annyira* merész húzás visszamenni az első VHig, mint a most már évek óta CSAK jövőben (vagy legfeljebb közeljövőben) játszódó CoDnak visszatérni a 2. VH-hoz, legalábbis szerintem.
2.
2.
Nagyon érdekel, mit hoznak össze. Úgy néz ki lesz változtatás bőven, eddig ilyenek még csak tervben sem voltak szerintem. Várom az E3-at.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...