Nem tér vissza a végtelen sprint lehetősége az idei Call of Dutyban. Ezt maga a Sledgehammer társalapítója, Michael Condrey erősítette meg a Twitteren egy rajongó kérdésére válaszolva. A legutóbbi részekben ez a funkció mindig benne volt, de a WWII egy lépést tesz a realisztikusság felé.
Habár Condrey pontosan nem említette, hogy a végtelen sprint eltörlése a single-ben vagy a multiban érvényes-e, ám a fejlesztő nyilván az utóbbira gondolt. Az azonban lehetséges, hogy egy adott perkkel lehetséges lesz kifulladás nélkül futni, de alapból mindenki ugyanolyan gyors lesz.
A korlátlan sprint egyébként rajongói nyomásra került a sorozatba évekkel ezelőtt a játékmenet pergősségét növelve. A Call of Duty: WWII a jelek szerint lassabb és megfontoltabb harcokat kínál.
Az idei E3-on a fejlesztők még többet elárulnak majd a multiról. A játék november 8-án landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en, és esélyes a Switch-verzió is.
Lehetne TDM perk off, és TDM perk on mód, ugyan így HCTDM-ben stb....
Meg ilyen csipet pályákon minek annyit sprintelni, Betliben lefutod a maratont ha nem tudsz csapattárshoz csapódni, ha ott is kivennék nagy cummer lenne :)
Szerintem így el fogják veszíteni a casual réteget. De ők tudják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.