A fagyos Ranzaar és Shamazaar szent földje után most egy másik vidék mutatkozik be az Outcast: Second Contactből. Okasankaar mocsárvidéke ismerős lehet azok számára, akik már játszottak az eredeti változattal.
Az Appeal csapata azt a nemes cél tűzte ki maga elé, hogy modern eszközökkel újraalkotja az egyik első nyitott világú 3D-s klasszikust, amely 1999-ben jelent meg.
A Unity motor remek választás ehhez, elég csak vetni egy pillantást a fenti videóra. Noha a játékmenet finomodott, a sztorihoz nem nagyon nyúltak a srácok: ezúttal is az elit katonát, Cutter Slade-et irányítjuk, aki egy olyan világot fedez fel, ahol a mágia és a tudomány jól megfér egymás mellett.
Az Outcast: Second Contact idén ősszel landol PC-n, Xbox One-on és PS4-en.
Ehelyett második részt már simán össze lehetett volna hozni, nem AAA minőségben persze, megkickstarterelve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.