Destiny 2 - nem csak a kampány lesz élvezetes

  • Írta: zoenn
  • 2017. szeptember 4.
  • Videó
Link másolása
Két nap múlva landol a boltokban a Destiny 2, így a hátralévő napokban egyre több látnivalóval áll elő a Bungie. Az új trailer a mellékküldetésekre és a felfedezés során tapasztalható kalandokra koncentrál.

A Destiny 2-ben nem muszáj csak a sztoriküldetésekre gyúrni, ha nem rohansz, és érdekel a lore, illetve néhány NPC-ről is több infót szeretnél megtudni, akkor az Adventures névre keresztelt mellékküldetéseket is érdemes lesz bevállalnod.

A második videóban egy Devrim Kay nevű mesterlövésszel ismerkedhetünk meg. A fickó az európai halálzónában várja a játékosokat, és némi szívességért cserébe értékes jutalmakat ad.

A shooter szeptember 6-án érkezik PS4-re és Xbox One-ra, míg a PC-s tulajoknak október 24-ig kell rá várniuk. Az első raid szeptember 13-án élesedik.

6.
6.
user101
Hát engem is csak single érdekel a dolog. Gondolom raid-re ( már amennyiben ad hozzá történetileg az egészhez ) nem tudok majd egyedül menni :) szóval idegenekkel kell majd "kínlódni" :))) Szóval nem fogom elsietni a vásárlást...
3.
3.
ArrowCross
#2: Valamilyen szinten már az első részben is lehetett arcot kreálni, még ha nem is volt olyan sok lehetőséged mint a black desert-ben, de azért egy elfogadható kinézetű karaktert tudtál csinálni magadnak. Szerintem csak a bétába nem rakták be ezt a részt mert kb ugyan az lesz mint az első részben.
2.
2.
Necreon
Az a baj ezzel, hogy egyszer végigviszed, és onnantól csak a nagyobb számokra lősz, nagyobb számú lootért, amivel még nagyobb számokra lőhetsz, és sosincs vége, csak a száz órákat pazaralod az életedből amit sose kapsz vissza.

Bétáztam vele PC-n, igazából semmi baja nincs ezen kívül: a netkód betonstabil, az optimalizáció csillagos ötös, a gunplay a CoD kisimultságát hozza és élvezet lövöldözni benne, plusz Borderlands típusú ellenségek annak minden hülyeségével együtt (jön feléd egyenes úton, 0 fedezékhasználat, arcába állsz 5 másodpercet se lő rád, ilyeneken azért érződik hogy kontrollerre lett a nehézségi szint belőve).

De ugye a fegyvertípusok inkább előbb mint utóbb ismétlődni kezdenek, max a színe változik meg a statja a karakterlapon (Borderlands-nél nagyobb variáció úgy se lesz, az meg hamar elfogyott), a content ismétlése mint cél a játék alapkoncepciójának része, grindolni meg számokért nem fogok soha többet semmiben, szóval részemről akárhogy villoghatnak a trailerekkel.

Apróság de az se segít hogy névtelen, arctalan senki vagy, legalább egy arc kreátort csinálhattak volna hogy kicsit magaménak érezzem a karaktert...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...