Az Assassin's Creed: Origins lényegében egy eredettörténet, amely az orgyilkosok testvériségének születését is bemutatja. Főhősünk, Bayek egy medjay, aki a rendért és a békéért felel az ókori Egyiptomban. E szervezet hamvaiból születik meg a csoport, amit már jól ismerünk az előző részekből.
A játék legtöbbször arra ösztönöz bennünket, hogy a lehető legkevesebb vérontással oldjuk meg a küldetéseket. A legtöbb feladatot lopakodva is megoldhatjuk, ehhez pedig minden eszközt a kezünkbe adnak. Számos stratégia működhet: az ellenfeleket hátulról megközelítve üthetjük le, vagy csak simán elsétálhatunk a kíváncsi szemek előtt. A Predator íjunkkal a kilőtt lövedék útját is befolyásolhatjuk.
A harmadik videó már könnyedebb hangvételű. Nyolc roppant mókás jelenetet adnak elő a falfestményen szereplő alakok. Bizony, a Mesék a kriptából helyi megfelelőjéről van szó.
Végezetül belenézhetünk egy kicsit a mellékküldetésekbe is egy Xbox One X-en rögzített 4K-s gameplay segítségével. A készítők érezhetően érdekesebb feladatokkal rukkoltak elő, amelyek sok esetben kapcsolódnak is egymáshoz. Még vízilovakra is vadászhatunk!
Az Assassin's Creed: Origins Xbox One S-konzolcsomagok részeként is elérhető majd. Lesz 500 GB-os változat (279 euró), míg az 1 TB-os modell (349 euró) mellé megkapjuk még a Rainbow Six: Siege letöltőkódját is. Mindezek mellett még egy hónapos Xbox Game Pass-előfizetést és kéthetes Xbox Live Gold-hozzáférést is bezsákolhatunk a bundle-lel.
A játék október 27-én érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. Köszi, gatyamadzag!
- Nem lesz egy korszakalkotó vagy műfaj teremtő újdonság erejű cím, de jó lesz ( szerintem ez már most is látszik ).
- Lesznek benne idegesítő dolgok ( de ezekkel együtt lehet élni ),
- Balek meg iszonyatosan irritáló ( legfeljebb a második monitoron alaszka gyémántja fog menni közbe kompenzációként :)
Nem mert azon màr kiröhögte magàt az ember. Főleg hogy tört angol XD
Szemèlyes vèlemènyem; ha màr a primal-nèl vettèk a fàradsàgot hogy nyeltörtènèsz is bevontak a munkàba ès kitalàltak egy nyelvet, akkor kèrdem èn; nem lenne hitelesebb ès legfőbb kèppen hitelesebb ezerszer nagyobb èlmènyt adò ha mondjuk kizàrolag egyiptomiul beszèlnènek?? Az az hogy Kopt nyelven!!
Szerintem sokkal pazarabb lett volna egy ilyen nyelvet hallani mint a tört angolon nevetni.
https://m.youtube.com/watch?v=udBjZ2-wPK4
16:28-tòl indul ès megvilàgosodsz.
Mire vègzel a jàtèkkal csak a loot-bòl annyi pènzed lesz hogy egèsz egyiptomot megveszed.
Ha felmàszol egy kilàtòpontra szinkronizàlni 250XP-t kapsz XDXDXDXD. ÙGY HOGY KÖZBE A-BÒL B-BE JUTVA SEMMIT NEM CSINÀLTÀL CSAK MENTÈLXDXD.
A Nioh-val az a közös hogy a loot-làs szinte kopra ugyanaz, sőt mikor felveszed a loot-ot ugyanùgy csillàmporok lesznek a levegőben ès mèg a hangja is szinte ugyanaz. A Witcher-ben az a közös hogy arròl "mintàztàk" a jàtèk struktùràjàt. Ezt ők maguk nyilatkoztàk. A horizonnal amit ìrtam.
Igen, amiket ìrsz meg hab a tortàn. Minden eszükbe jutott csak az nem hogy mi lenne ha valami egyedit alkotnànak.
Ès nèzd meg hogy az AC-ben mit làtsz a sas szemèvel! KB mintha Aloy fokuszàt hasznàlnàm. Vagy egy high-tech drònt 4000X zoom-al, ami falon àt is làt.
Ez ilyen lesz amit làttunk, ès NE LEGYEN IGAZAM. De ez a jàtèk azèrt fog unalomba fulladni mert a 100mellèkből 80 "ugyanaz" lesz.
Ahelyett hogy kapott volna mondjuk 40-et ami 30perctől akàr 1òràsra is rùghat epic törtènettel-SŐŐŐT ne adj Isten brutàlis àtvezető videòkkal, majd lehet hullàkat szedegetni, parancsnokokat levadàszni, területeket felszabadìtani (kb ghost recon szerűen).
Ès ez kizàròlag szemèlyes vèlemènyem, de nem vèletlenül nem "kacèrkodik" az Ubi a fő törtènettel sem.
Egyèbkènt marhàra nem ezen mùlik az AC jövője vagy bukàsa. Ha csak egy akkora vàrost csinàltak volna mint a Syndicate-ben.... megtöltve minősègi tartalommal ès odabaszò harcrendszerrel... ugyanùgy èv jàtèka lehetne az is. A sok AC rajongònak meg èdesmindegy, ha most a Unity 2 lenne azt is megvennèk
Side questeknél a lip sync valóban nagyon mellé ment, de az tuti, hogy a fő sztori nem fog szenvedni ettől a problémától. Továbbá amíg egy Witcher 3 esetében, ami nagyon a narratívára támaszkodott, szükség volt a jó mimikára, az Origins-t a gameplay fogja elvinni a hátán. Azt se felejtsük, hogy az E3 és később a Gamescom során mutogatott demok nem a játék akkori állapotát tükrözték, a tényleges fejlesztés azért előrébb tart. Nem egy olyan beszámolót olvastam, ahol épp az eventen nyúzta a játékot a delikvens, a mellette álló fejlesztő pedig sorolta hogy "ez már nincs is így", "azt is rég kijavítottuk".
Az is biztos, hogy figyel a csapat a visszajelzésekre. Az E3 után amint felhívták a figyelmüket a jégkorcsolyázásra hajazó dodge animációra, a fura véreffektekre, ők szépen bele is nyúltak és megcsinálták. Néhányan az állatsimogatás hiánya miatt is sírtak, mára az is visszakerült.
Persze ettől függetlenül nekem is ugyanúgy meg vannak a kételyeim, de továbbra is tartom, hogy ezen a részen múlik a sorozat sorsa, és ezt az Ubi is tudja, úgyhogy még ha nem is lesz év játéka, az tuti, hogy nem egy szarkupacot fognak letenni az asztalra.
De akkor ez most mitől is ac?? Àtvettèk a harcrendszert a dark souls-bòl (relatìve), a loot-àst a Nioh-bòl ès Witcherből, a kardcsapàs "làtható szelèt" a Horizon-bòl (de a harcrendszer move is hasonlìt rà, heavy attack időkèsleltetèse a kameràval együtt szinte ugyanaz),.. a dròn sas a hiper ultramodern fòkuszlencsèjèvel valami rossz groteszk vicc. Mi a faszèrt nem lehetet màr akkor ùgy megcsinàlni mintha valòban egy sas szemèvel làtnànk?
A hatalmas "kijelzőtàblàk" az AI feje fölött hogy hanyas szintű, mièrt nem lehet egy "mèg pont làtom" de nem zavar nagysàgùra tervezni?
Az hogy mennyit sebzel az ellenfelen azt megint minek? Nem hogy minek màsoltàk ezt is le, csak egyszerűen MINEK??? Ez egy AC!!
Akik kötekedni akarnak, neeeeee neee a "bizonyìtvànyt" magyaràzzàk. Azt mondjàk meg ez mitől AC??
Làttàl mellèk küldetèseket?? Ès ez a legnagyobb problèma!! EZ!! Hogy ebben SEMMIT, DE SEMMIT NEM FEJLŐDTEK. Olyanok az arcanimàciòk hogy mèg ehez kèpest az Andromeda is Oscar dìjat èrdemelne hozzàjuk kèpest.
Hogy a fő sztorit mennyire csinàltàk meg hitelesre, azt nem tudom. De a mellèkküldetèsekben a pàrbeszèdek, ès animàciòk ugyanolyan fos mint volt.
Nekem olyan mintha ennyi idő alatt ez lett volna kivitelezhető. A grafika videòn is paràdès, gyönyörű, nagyon hangulatos, tele van èlettel...VALAMI KIBEBASZOTT ÒRIÀSI A MAP!!!!!!!!!!!!
Csak màr arra nem volt idő hogy grafikailag ilyen minősègű munkàhoz ehez mèltò ès azonos minősègű tartalmat ès animàciòt, szìnèszi jàtèkot hozzannak lètre.
Egyébként ha már említetted, Bayek felesége, Aya is játszható karakter lesz néhány küldi erejére.
Valamint elsőként a sorozatban lesz itt fotó mód, és választható nehézségi szint is. (Ezt elfelejtettem említeni, amikor küldtem a hírt.)
Nekem Bayek egyelőre baromi szimpatikus, ismét egyedi karaktert kapunk majd a személyében. Felnőtt, érett fejjel, családdal és egy már korábban kialakult, stabil értékrendszerrel vág majd neki a kalandnak. Várhatóan a Black Flag-hez hasonlóan egy sokkal személyesebb történetet mesél el a játék, mint a legtöbb epizód.
#10: "You are my medjay now."
#14: Engem inkább az zavar, hogy semmi igazán egyedi mechanika nincs a játékban, egy halom másik Ubi címben látott feature lett összeragasztva, ami csak így egyben, egy AC-ban új, de egyébként kurvára nem.
1) AC 2
2) Black Flag
3) Syndicate
4) AC 1
5) Brotherhood
6) Revelations
7) Rogue
8) AC 3
9) Unity
Az újat meg majd akkor sorolom közéjük, ha már teljes mértékben játszok vele. Nem tagadom, hogy várom, főleg, hogy ez lesz az első játékom, aminek lesz Season Pass-ja, szóval bízom bennem, hogy sok tartalom fog érkezni később.
XD ez jó :D Főleg, hogy nálunk elsősorban az asszony fog vele játszani :)
#2: Ez igaz. Még az asszony is használni fog minden segítséget, mert anélkül neki is túl nehéz lenne. Már így is előre fél, hogy nem lesz-e túl nehéz ez az átdolgozott harcrendszer, meg hogy úgy az egész játék kicsit talán nehezebb lesz, mint az előző részek. Pedig nem ma kezdte, nem vagyunk már tinik. Régebben, még vagy 15-20 éve a nehezebb játékokat is ki tudta tolni. Csak közben elkényelmesedett, és hozzászokott a leegyszerűsített játékokhoz. De ez rám is igaz. Most már egy-egy régi nehezebb klasszikust ha elővennénk nem biztos, hogy lenne hozzá idegrendszerünk. Pedig anno fiatalon kitoltuk.
#1: Egyetértek. Ha én játszom majd vele, nem fogom használni ezeket a baromságokat. Most az asszony után a Syndicate-et kezdtem el minimal HUD-al, és mindenféle spéci dolgok nélkül játszom, nem táplom a karaktert sem nagyon. Egész jó kihívás így.
Ja, és nekem sem szimpatikus ez a ’Balek’. Én csak így hívom :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.