Február 19-én véget ér a For Honor multiplayer módját eddig hátráltató peer-to-peer alapú megoldás hattyúdala, a Ubisoft ugyanis megerősítette, hogy ezen a napon végre hivatalosan is elindulnak a játék dedikált szerverei. Kezdetben csak a PC-s játékosok élvezhetik majd ki a stabilabb online-élményt, de nem sokkal később konzolokon is bevezetik az újdonságot.
A frissítés egyébként az ötödik évad egyik legnagyobb fejlesztése lesz, de a február 15-től elérhető Age of Wolves csomag is a játékélmény javítására helyezi a hangsúlyt, azaz javul a matchmaking és a hálózati stabilitás, illetve változik a harcrendszer, és a testreszabási lehetőségeink is kibővülnek.
Ha már ilyen sokat játszol vele, egy gyors kérdés: lehet benne pvp-t nyomni haver ellen?
Zárt béta óta tolom és a For Honor köszöni szépen él és virul :)
Azzal viszont egyet értek, hogy megjelenéskor illett volna egy "early access" címkét rá csapni a játékra és amíg a dedikált szerverek nem futnak le sem venni róla, mert így 2017 egyik legcsúfosabb rajtja volt.
Egyébként ezt a játékot azok szidják(köztük én is) akik megvették teljes áron a megjelenéstől számítva kb 2 héten belül. Ez durván 1 éve volt. Tök jó, hogy most már mennyi mindent kijavítottak( még mindig nem eleget) de az én idegeim kb 2 hónapig bírtak a sok disconnectet meg az akkor még nem balancolt spammoló karaktereket. Túl sok kárt okozott ez a játék a vásárlóinak. Most már csak az igazán mazoista keménymag maradt meg, ebből következik,hogy új játékosok nem fognak tudni nagyon érvényesülni mert bedarálják őket egy pillanat alatt a max geares játékosok. Ja igen mert,hogy a matchmaking még mindig katasztrófa ahogy olvastam fórumokon.
Dark_Temptation:
"ehhez a játékhoz nagy skill kell és sok idő + tanulás."
Tény ez igaz,hogy itt nem lehet össze vissza nyomogatni a gombot azt lesz valami( kivéve a Centurionnal) viszont azt azért ne felejtsük el,hogy egy nem hivatalos az Ubisoft által szponzorált tournamenten a győztes egy exploittal verte meg az összes játékost.
Olyan ez mintha Ferrari-t gyártanának, de a lényeget kihagynák belőle és pl 4 Liter V8 motor helyett csak 1.2es három hengeres motort kapna, ami ráadásul már új korában nem akar beindulni sokszor, ha meg be is indul, akkor egy henger kihagy folyamat... Könnyen orvosolhatnák, de nem akarják, mert minek? Ubi logika: "Bár panaszkodnak az emberek, de így is veszik, akkor ne dolgozzunk vele feleslegesen többet, nyomjuk a plusz tartalmakat, az elég... Igaz javíthatnánk a hibákat és még akár komoly díjakat is kaphatnánk az alkotásainkért, mert időnként nagy dolgot alkotunk, de nem kell. Lényeg, hogy hozza a lóvét és azt jól teszi. Nekünk ez elég." Szóval amit csinálnak, azt jól csinálják (ismervén a céljukat), csak kár, hogy ezt az utat választják mindig. Majd egyszer rájönnek, hogy a pénzt nem lehet megenni, csak ne hogy késő legyen...
Aztán még sokan védik őket... "Hiszen dolgoznak és javítanak, meg bővítenek folyamat." Igen, ez tény, de hogyan?! A szerver semmit nem javul, a bugok meg mint a hydra. Egyet javítanak és 15 másik probléma keletkezik azonnal, amiket hetekig húznak halasztanak, hiába játszhatatlan néha az adott játék miatta, őket ez nem érdekli. Még akkor sem, ha kompetitív a játék és emiatt a lényegét veszti el időnként...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.