Az Overwatch készítői számtalan rajongói levelet kapnak, mely mindegyike azt kérdezi – vagy rosszabb esetben követeli –, hogy elképzelhető-e az Overwatch találkozása a battle royale-játékmóddal.
Kaplan maga is szereti a battle royale-játékokat, elmondása szerint ő maga és az Overwatch csapata is sokat játszik a PUBG-vel. A Kotakunak adott interjúban ugyan megerősítette, hogy nagyon szívesen készítenének egy battle royale-módot az Overwatch-hoz, ugyanakkor megjegyezte, hogy ennek számtalan, a játék alapjait megrengető problémája van.
Az Overwatch esetében ugyanis a játék lényege a hősök és azok egyensúlya egymáshoz képest. Minden hősnek különálló hátrányai és egyedi előnyei vannak más karakterekkel szemben. A PUBG, a Fortnite és a többi battle royale-játék teljesen ellentétes filozófián alapszik; „az ilyen játékok alapja a keresgélés, a lootolás és a játékosok közti egyenlőség”. „Az Overwatch nem 1v1-re lett tervezve. Nem minden hős képes felvenni a harcot egymaga a többiek ellen.” Az Overwatch-ot csapatjátéknak tervezték, ahol minden egyes csapattag egyformán támaszkodhat a többiekre, akikkel összefogva még inkább hatékonyan támadhatnak az ellenfelekre.
Emellett a helyszín sem ideális; nehezen vethető össze a PUBG több hektárt felölelő térképei az Overwatch legnagyobb, 45 méteres nyílt területével. Ráadásul az Overwatch ütközeteinek során a játékosok általában 15-40 méteres távolságban helyezkednek el egymástól. Ha ténylegesen engedélyt kapnának a Blizzardtól, hogy belevághassanak egy ilyen projektbe, akkor is egy teljesen új játékterület megtervezésébe kell belekezdeniük, amihez rendkívül sok idő és munka szükséges. Éppen ezért, akárhogy is alakul a játék sorsa, a battle royale-mód mindenképpen a jövő zenéje. A távoli jövőé.
Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy az Overwatch-csal sok hasonlóságot mutató Paladins megkapja a saját battle royale-módját, amely siker esetén kétségtelenül irányadóként fog szolgálni az Overwatch számára is.
#8 legalább igazoltad magadat azzal h bevallottad az utálatodat az ow felé. Persze hogy nem ismered el.
A team fortress egy végtelenül korlátolt és komolytalan játék. A hasonlóságok kimerülnek annyiban hogy eltérőek a karakterek és cartoon grafikával rendelkezik... hatalmas különbség van a megjelenés időpontja között, trendet nem teremtett mert senki nem akart egy saját team fortresst csinálni évekig.
az OW nem volt egyedi, nem volt az első, de -leginkább a Blizz egyébkénti hírneve miatt- a legfontosabb lett a maga kategóriájában, minden hasonló alkotás hozzá mérte magát és e szerint igenis trendteremtő.
A PUBG-t lehet szeretni, utálni, de mégis az a rendteremtő játék mivel hiába volt elötte h1z1 vagy The Culling (Vagy a DayZ/Arma 3 Battle Royale Mod) a PUBG aratott, ő hozta a formulát amivel pénzt lehet keresni, és mint láthatni szinte mindenki azt kopiza. ergo rend teremtő
Mikortól minősül valami új önálló trendnek szerinted és meddig összeollózása több elemnek 1 játék?
Mondhatjuk, hogy az igazi nagy moba hullámot a LoL indította be, tehát rájuk lehetne mondani, hogy moba trend teremtők mert azután indult be a mobagyártás miután látták a sikerét, de a te logikáddal élve az is más játékok mixje...
Nem kell sok ész hozzá, hogy az ember belássa, hogy 1-1 adott kategóriában ki a király, ebben egyértelműen az OW. A PUBG a battle royalba számíthat trendteremtőnek, igaz hamarosan trónfosztott lesz a fortnite miatt(vagy lehet már az is, nem követem annyira)...
#1
Heroes of the Storm...
Ebből kiindulva amúgy én kiváncsi lennék rá, hogy miként tudnák megreformálni a battle royal műfajt, a blizzardnak mindig sikerül érdekes, új dolgokat hozzáadnia már kiforrott stílusokhoz is.
Nem tudom, azért így nem jelenteném ezt ki. Igazából nem sok egyedi pontot láttam a játékmenetében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.