A Scythe című társasjátékon alapuló Iron Harvest alapjait tekintve egy valós idejű stratégia, melyet a King Art Games fejleszt. A dolog érdekessége, hogy idén ők első olyan csapat, ami videojátékra több mint egymillió dollárt tudott gyűjteni a Kickstarteren, sőt: a kampány több mint 1,3 millió dollárral ért véget.
Jan Theysen kreatív igazgató szerint "veszélyes dolog ekkora összeget kérni manapság a Kickstarteren egy teljesen új stratégiai játékra. Azonban tisztában voltunk vele, hogy erős termékünk van, hozzá egy jókora RTS-közösség, mely régóta sóvárog a következő nagy RTS után. Szóval adtunk magunknak egy esélyt, és most nem is lehetnénk boldogabbak. Számunkra ez a siker egyben egy kötelezettség, hogy az Iron Harvestet a lehető legjobbra készítsük el."
A projektről már mi is többször írtunk itt, itt, valamint itt. A játék alternatív formában mutatja be az 1920-as éveket, különös tekintettel a szovjetek és lengyelek közti összecsapásokra, ahol óriási mechek is beleszólnak a küzdelmekbe. A két frakció mellett a játszható népek közt lesznek a szászok is. Mivel a Kickstarter-kampány elérte az egymillió dollár feletti összeget, multiplayer lehetőségeket is tartalmazni fog az alkotás. A megjelenés konkrét időpontját még nem tudni, de várhatóan még 2018-ban megjelenik az Iron Harvest PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Rettentően örülök hogy végre jön egy Steampunk (hiánypótló stílus) játék, csak el ne szúrják, hiszen az előző két játékuk a közepesnél (a kritikák alapján) nem tudott feljebb kerülni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.