A texasi csapat megerősítette, hogy hamarosan ingame botokat kap a Quake Champions, így a mesterséges intelligencia által vezérelt karakterek ellen gyakorolhatunk, mielőtt az online hadszínterekre merészkednénk. Ez roppant hasznos, hiszen nem muszáj a mélyvízben letesztelni az adott bajnok egyedi képességét.
Ezenkívül a botokkal tölthetjük fel az üres slotokat, ha egy meccs előtt nem jön össze a kellő számú hús-vér játékos. A korábbi részekben már megszokhattuk, hogy a gépi ellenfelek elleni harc is tartogat kihívásokat. A Quake Championsben minden trükköt utánozni tudnak, beleértve a különféle ugrásokat is.
Mindenki egyedileg állíthatja be a botok tulajdonságait, többféle nehézségi szint lesz, és az már biztos, hogy az M.I. által hajtott karakterek egyelőre nem használják majd a legerősebb fegyvereket. A botok két fázisban érkeznek az FPS-be. Az első kör "hamarosan" indul, és bár a bajnokok különleges képességeit nem fogják bevetni ellenünk, a második szakaszban azonban erre is sor kerül.
Az id Software még nem beszélt az esetleges offline módról.
Ezenkívül átalakul a Gore-rendszer, egy közelgő frissítés után szó szerint darabokra lőhetjük egymást, a végtagok és a torzók messzire repülhetnek a bekapott lövedék hatására.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.