A PlatinumGames csapata jelenleg is több izgalmas projekten dolgozik, többek között a Switch-exkluzív harmadik Bayonettán, de úgy tűnik, még így is akad olyan szupertitkos játék a japán stúdiónál, amiről maguk a csapat tagjai sem nagyon tudnak.
A PlatinumGames két meghatározó egyénisége, Hideki Kamiya és Atsushi Inaba a Bitsummit rendezvényen tartott előadásukon elárulták, hogy bár alapvetően mindenki az akciójátékaikkal azonosítja a stúdiót, valójában ők csak szimplán jó játékokat szeretnének fejleszteni, így a zsáner teljesen lényegtelen számukra. Ehhez képest Inaba később elmondta, a Bayonetta 3 mellett dolgoznak egy olyan játékon is, ami ígéretük szerint a feje tetejére állítja majd az akciójátékok műfaját.
A beszélgetés során szó esett a csapat sikerének egyik titkáról, a költségvetésről is. Ahogy Inaba fogalmazott, szerinte azért is tudnak sikeresek maradni ennyi év után is, mert racionálisan határozzák meg a stúdió költségvetését. Nem is nagyon tehetnek mást, hiszen független fejlesztőként nagyon nem mindegy, mire költik a rendelkezésre álló büdzsét. Inaba szerint a nyugati stúdiók között bőven akadnak olyan csapatok, akik ott csúsznak el, hogy elképesztő összegeket ölnek saját projektjükbe, de nem a megfelelő módon használják fel a pénzt. Példaként egyébként épp a Pacific Rim folytatását hozta fel, mint olyan minta, ami jól mutatja, hogy sok pénzből is lehet pocsék végeredményt elérni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.