Cliff Bleszinski, a Gears of War-trilógia vezető dizájnere miután elhagyta az Epic kötelékét, kisebb pihenőt követően saját stúdiót alapított. Ahogy közleményében is említi, a Boss Key Productions csapatával az volt a célja, hogy egy tehetséges és ambiciózus társasággal a lehető legjobb játékokat készítsék el, és bár a brigád életében megvoltak a hullámvölgyek, szerinte nem vallottak kudarcot.
A tavaly augusztusban megjelent és sem anyagilag, sem kritikailag nem éppen sikeres LawBreakers szerinte remekül sikerült, csak éppen valamiért nem tudott befutni. Legújabb, nemrég bejelentett fejlesztésükről, a Radical Heightsról pedig csak annyit mondott, hogy sajnos lekéstek a battle royale-őrületről, így végül ez a játékuk már biztosan nem készül el.
Gondolj a Fortnite-ra! Hol járna most az a cucc, ha a PUBG rekorddöntögetős időszakában úgy jöttek volna elő a játékkal, hogy ugyanannyi pénzt kértek volna érte, mint a listavezető játékért? Biztosan nem lenne olyan népszerű mint most.
Simán fennmaradhatott volna a LawBreakers, ha belátják, hogy a F2P és a totális kudarc között kell választaniuk.
Jó reggelt Cliffy, ezt a játékot KÉSZ formában kellett volna kihozni még tavaly nyáron !
Hiába készülne el, a játéknak még jó 1 év kellene, addigra a BR is kifullad, s úgy járna vele, mint az arenashooter LawBreakerssel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.