Assassin’s Creed: Odyssey - az RPG-elemekről

  • Írta: zoenn
  • 2018. augusztus 4.
  • Videó
Link másolása
Fejlesztői naplósorozatot indított a Ubisoft az Assassin’s Creed: Odyssey-ről. Az első epizódban a játék RPG-mechanikáját mutatják be, és kiderül, milyen filozófiát követ a stúdió.

Az ókori Görögországban játszódó Assassin’s Creed: Odyssey kicsit szakít a sorozat korábbi hagyományaival, jóllehet, a tavalyi Origins már előrevetítette a változásokat. Bizony, egy hamisítatlan akció-szerepjátékkal lesz dolgunk.

A Ubisoft Montreal srácai most elárulják, milyen filozófia mentén alkották meg az RPG-mechanikát. Vethetünk egy pillantást a képességfára, szó esik a románcokról, illetve a többféle befejezésről. A játékosok saját maguk határozhatják meg a karakterük stílusát.

Az Assassin’s Creed: Odyssey október 5-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

8.
8.
Heldengeist
Ezzel az irányváltással megint abban a fura helyzetben vagyok, hogy tök jól néz ki, tetszik egy ilyen játék ötlete, de már megint, ilyen gyökeres változás esetén, mint az előző és ez a mostani rész, igazán indulhatott volna új franchise-ként az Assassin's Creed nevet meg hagyni pihenni pár évig.
6.
6.
Mortis
#2: haha, ne is mond. jól beletenyereltek az egyik leginkább olyan korba és helyszínbe ahol a nők aztán tényleg nem voltak többek falidíszeknél. nembaj, mostantól ez az ókori görög múlt.
2.
2.
ollie92
#1: Spárta a központ....női karakterrel.
1.
1.
kastorhun
Sokkal jobban tetszik mint az előző része, mivel imádom az ókori Görögországot, de most miért is AC?
Eddig a lopakodásból alig mutattak valamit.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...