Megérkezett az Assassin’s Creed: Odyssey negyedik fejlesztői naplója, melyben arról lesz szó, hogyan elevenedik meg az ókori Görögország a játékban, és miként reagál a cselekedeteinkre. Pazar, amit látunk.
A fejlesztők alapos munkát végeztek az ókori Hellász lemodellezésében. A történelmileg gazdag környezet ideális játszótere lehet a spártai Kassandrának és Alexiosnak. A fejlesztői napló a nyitott világ főbb jellegzetességeire koncentrál.
Becsüljük meg az október 5-én érkező Assassin’s Creed: Odyssey-t, hiszen jövőre biztosan nem kapunk új fő részt.
Még mindig Ezio halálával ért véget a széria és nincs tovább. A többi már csak egy külső nézetes akciójáték.
#10: Nem kell jövőbe látni ahhoz, hogy be tudd lőni a játék minőségét viszonylag átfogóan. Sőt, a múltban látott trailerek és pár perces gameplayok alapján mindig meg lehetett állapítani melyik lesz jó, vagy kevésbé jó játék az adott év felhozatalát és a saját maga elé támasztott mércéjét tekintve.
Egy ilyen sorozattòl elvàrnà az ember hogy olyan szintet ugorjan mint a Witcher 3 a Witcher 2-höz kèpest vagy a God of War.
A termèszet feletti elmozdulàs nàlam is plusz pont, viszont a boss dizànj, maga a fight system..... a ps3-as god of war-ban is ezek voltak csak ami a legszörnyűbb az egèszben az az hogy sokkal epikusabbak voltak.
Ezzel egyetértek. A többivel nem.
https://www.youtube.com/watch?v=Mi412Tb4_DE&t=387s
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.