A CitizenConon bemutatott újdonságokra ráharaptak a rajongók. Eddig közel 200 millió dollárnál jár az adománygyűjtés, de az eseményt követő napon, azaz október 11-én további 321 ezer dollárt gyűjtött össze a CIG csapata, majd egy nappal később újabb 200 ezret. Ha a tendencia folytatódik, csak ezen a héten meglehet az 1 millió dollár.
A kiugró számokat bizonyára nemcsak a legújabb alfaverzó extráinak tudhatjuk be. A CitizenCon előtt naponta átlagosan 21 ezer dollárt termelt a játék, itt követhető napi bontásban a bevétel.
A virtuális űrhajók eladásai is szép pénzt hoznak, ezek között vannak olyan darabok is, amelyek csak limitált ideig érhetőek el. A The Valkyrie 2948 Liberator Edition október 14-ig vásárolható meg 264 fontért, de van egy olyan bundle is 536 fontért, amely a hajó mellett egy sor ingame extrát is tartalmaz.
Az alábbiakban az 3.3-as alfaverzióból nézhetünk meg egy órányi gameplayt. Még nem tudni pontosan, mikor kapják meg a frissítést a játékosok.
Maximum egy 20 évig készülő játékkal, amelynek készítője nyugdíjba vonuláskor azt mondja: "bocsi srácok, a technológia még nem állt készen".
Aki ennyire szbadulni akar a pénzézől, az inkább adja oda valami jótékonysági célra...
https://www.ign.com/articles/1999/05/14/chris-roberts-goes-online
Anno 15 évesen én is így ugyanúgy vártam a Freelancer megjelenését, mint itt páran a Star Citizen-ét, ezért nem tudok azonosulni ezzel a "jó lesz az csak várjál még vagy 10 évet" mentalitással...
https://www.youtube.com/watch?v=3vRE6LtYBHg
A Freelancer-es időszakról én nem tudok semmit, de elhiszem hogy nem minden tökéletes. Azért most a tőkével nincs gond és a technológiai háttér is adott...
#25
Igen, bugos minden, de most ez pont nem prioritás. Ki van dobva valami rágcsálnivaló a fanatikusoknak, teljesen felesleges ezeket a negyedkész alpha verziókat bugmentesre megcsinálni, ha aztán jön egy nagyob változtatás, bejönnek új hibák, dupla/tripla munkát kell amiatt végezni, stb.
A bug fixálás az utolsó szakasz lesz... sztem egyébként a Squadron42 része hamarabb fog megjelenni, abból már az év elején is jót tudtak demózni... ha azt tényleg összehozták az elmúlt 2-3 évben, sztem egy 2020 Q4 sem elképzelhetetlen.
Amúgy az MS helyett most ott az Amazon ha minden kötél szakad.
Szinkron felvétele a játék utolsó simításai között szokott zajlani, mivel ha bármi változik akkor vehetik fel újra, ami extra cikis ha a színész csak fél év múlva ér rá, vagy dupla gázsit kér az újrafelvételért...
Úgyhogy a profi színészek használata ALPHA stádiumban nem több parasztvakításnál.
Fő probléma az, hogy most nem lesz Microsoft ami közbelépett 2001-ben és kierőszakolta a Freelancer megjelenését, felügyelet nélkül Chris azt csinál amit akar. Akkor is lehazudta a csillagokat az égről (a Star Citizen feature-jainak 90%-át már 1997-ben is megígérte a befektetőknek) és azóta se lett szavahihetőbb.
Elérhető az alpha is aki annyira izgul félkész játékra.... de a lényeg, hogy elérhető, kipróbálható, pont azért hogy lássuk a fejlődést.
Én közel sem vagyok akkora rajongó, nem is fizettem a játékért, de azért hülyeségeket ne beszéljünk. Biztos poénból hivogatják a profi színészeket is. Faszért fizetnének annyit, ha fake, elég Józsi a szomszédből, sőt fel sem kéne venni a jeleneteket, úgysem tudjuk meg nem igaz?
Ha addaigra 300-400 millió lesz, akkor annyi... gondolom már egy ideje azzal is számolnak, hogy lesz még stabil support. 2 ekkora címhez kell is gondolom.
Olyan aki tavaly még győzködte az embereket, hogy lehet belőle valami az legutóbb már örömét fejezte ki annak, hogy csak 120 dollárt költött rá.
Eleve nem lehet semmiféle "játék" egy olyan programból ahol a vásárlók előre megvehetik az "endgame" tartalmat.
+Az egészről sokat elmond, hogy a Star Marine fejlesztésével eredetileg a Sonic Boom készítőit bízták meg...
Látszik minél összettebb a játék annál drágább elkészíteni. Ilyen játékot sem csinált még senki, ráadásul single+MMO, persze hogy drága.
Továbbra is reális marad a kép, majd ha 2021-re nem jelenik meg egy ilyen szintű gém, akkor talán lehet sírni. Nem nagyon mozogtok a realitás talaján ha szerintetek ezt összelehet rakni 100 millió alatt, pár év fejlesztéssel.
Ezt azért a sok védelmező figyelmébe ajánlanám, hogy mennyi időbe, illetve pénzbe kerül egy fejlesztés! Vehetsz egy hajót 500 fontért??? :D :D Gondolkozzatok már. Csak a hülye nem látja, hogy kőkemény lehúzás!
Nos, ha úgy vesszük, akkor "Early Access" keretében, azaz korai hozzáférésű játékként már elég régen a TÁMOGATÓK rendelkezésére áll. AZ utóbbi 1 évben pedig már valami tartalomról, igazi játékról is beszéhetünk, nem csak 1 szép techdemóról.
Megjelenési dátum valóban nincsen de ez is 1 olyan projekt ahol adhatnának dátumot, + kiadhanák fél készen de minek, nem ezért támogatták őket hogy valami ratyival jöjjenek ki. Megjelenési dátumot tologatni sincsen értelme 2, 3 alkalommal a valós megjelenési dátum előtt. Majd akkor jelenik meg, MIKOR KÉSZEN LESZ. Ennyi.
Aki nem akar nekik bizalmat szavazni, az nem kell hogy támogassa őket, várhat a megjelenési dátumig vele, hogy eldöntse majd: akar-e vele játszani, + megvenné-e, vagy sem.
Persze ez kell, ilyen bevezető 1 ilyen témájú cikkhez, hogy minnél több komment legyen a cikk alatt...
Az, hogy év elején már játszható demót mutattak a Squadron42-ből még gyors fejlesztése is utal, de a Star Citizen része is jól áll.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.