Sosem volt kétség afelől, hogy a Dreadnought rétegjáték lesz, de az alapkoncepcióból kiindulva akár valami egészen nagyszerű is kisülhetett volna belőle. Adott egy online csatatér, ahol gigászi anyahajók csapnak össze lassú, megfontolt, de mégis kegyetlen ütközetekben. A Six Foot és a Yager pontosan ezt szállították le, az ingyenesen elérhető Dreadnought azonban mégsem találta meg a közönségét.
Ez pedig komoly hatással érte a készítőket is - a játék máris elveszítette a mögötte álló fejlesztőgárda egyharmadát. A projekt egyik vezető fejese, Christian Svensson a Game Informernek küldött üzenetében megerősítette a hírt, valamint szót ejtett arról is, hogy milyen sorsra jutottak az érintett dolgozók.
"Már augusztusban közöltük a kollégáinkkal, hogy komoly változásokat léptetünk érvénybe a stúdió struktúráját illetően, hiszen élő online játékként szeretnénk folytatni a Dreadnought fejlesztését. Mindenkinek adott volt a lehetőség, hogy nálunk maradjon, vagy új állást keressen - ez utóbbihoz a vállalat minden lehetséges segítséget megadott. Sajnálatos módon most azt kell közölnünk, hogy nagyjából a munkaerőnk egyharmadától meg kell válnunk. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a Dreadnought fejlesztését illetően, a célunk az, hogy a játék egyre csak nőjön, illetve új projektekkel egészüljön ki. Emellett minden erőnkkel szeretnénk segíteni azokat a fejlesztőket és családjaikat is, akik jelenleg új munkahelyet keresnek."
A Dreadnought PC-re és PlayStation 4-re jelent meg.
A ha egy project abba a fazisba lep fel szoktak dagasztani a letszamot jomunkasemberekkel.
Aztan megszabadulnak emberektol ha kesz a stuff.
Minel eszetlenebb volt a felvetel vohar annal durvabban pukan is ki.
Ezt rendszeresen csinalta a hazai DR is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.