Újabb nyomok a PC-s Red Dead Redemption 2-ről

  • Írta: sirdani
  • 2018. október 28.
  • Pletyka
Link másolása
Két nappal korábban Xbox One-on és PS4-en egyaránt elrajtolt a Rockstar Games alkotása, mely olyan részletességgel mutatja be a vadnyugat világát, mint játék még soha. Úgy néz ki, hogy a PC-s játékosok számára is van némi remény.

Ugyan korántsem ez az első nyom arra, hogy egyszer PC-re is ellátogat a Red Dead Redemption 2 - gondoljunk csak az egyik Rockstar Games programozó önéletrajzában szereplő PC-s megjelölésre, vagy a svéd Media Markt bakijára -, ám eddig semmi megbízható konkrétummal nem találkozhattunk.

Most azonban úgy tűnik, hogy egy forróbb nyomot találtak a RockstarIntelnél. Egészen pontosan a játék Companion Appja tartalmaz magában árulkodó jeleket. A programban ugyanis az alábbi sorok találhatóak:

  • PARAM_FrameLimit.
  • PARAM_DX11Use8BitTargets
  • PARAM_HDStreamingInFlight
  • PARAM_Oculus
  • PARAM_companionAutoConnectIpDurango 
  • PARAM_companionAutoConnectIpOrbis
  • PARAM_companionAutoConnectIpPC
  • PARAM_singleThreadedRenderer
  • PostFX::g_CheckerBoardEnable
  • CommandIsPcVersion(void)    000000000166A12C


Ezek mellett pedig szinte teljesen biztos, hogy a Companion App PC-re is érkezik:

  • SIGNIN_ANDROID_APP_URL    0000000002A866D0  
  • SIGNIN_IOS_APP_URL    0000000002A9C890 
  • SIGNIN_PC_APP_URL    0000000002A51F58


Végül pedig a programban olyan, az NVIDIA által fejlesztett TXAA élsimítási eljárás nyomaira bukkantak, melyek a konzolon is gyakorta használt TAA-val szemben kizárólag PC-n fordulnak elő, és többek közt a PC-s GTA V-ben is elérhetőek:

  • PARAM_txaa    0000000002FB96D0


Persze mindezt érdemes fenntartásokkal kezelni, hiszen lehet, hogy a Rockstar más programjaiból vett át néhány sort, hogy ezzel is némi időt takarítson meg. Mindenesetre az újabb és újabb pletykák és gyanús nyomok áradata remélhetőleg nem teljesen alaptalan…

37.
37.
Back2U
#31: Nincs rossz port? Arkham Knight, PUBG, CoD Ghosts.. vannak azért
36.
36.
biohazard rex
Simán elképzelhető, hogy belsős fejlesztés közben PC-ről teszteltek 1-2 dolgot és azoknak a kódoknak a nyomai. Aki viszont azt gondolja, hogy 2018-ban portolni kihívás annak mondanám, hogy UE4-ben annyit jelent, hogy File > Package Project > majd kiválasztod a platformot. Végig várod még összegyúrja a játékod és ha van DevKit-es konzolod azonnal ki is lehet próbálni. :)
35.
35.
delphijos
#31: "mint a cell processzoros konzolok idejében"

Csak a miheztartás végett, csak a PS3-ban van CELL. A 360-ban egy Xenon processzor van, ami szintén IBM tervezés, és mindkettőnek PowerPC architektúra alapjai vannak, de nagyon különbözőek.
34.
34.
Max3000
Lehetne egy Radics Peti videót is csinálni ebből a pc-s architektúrás érvelésetekből,mert ez gyakori népbetegségi érvelés mindenre nálatok.


Anya fáj a hasam.

Azééé kis fiám,mee pc architektúra van az ixbox meg péesbe is..:D
33.
33.
Max3000
#31: Például a gta5 pc-s verziójának az R 7 hónapot adott,lett belőle 10.....

Ennyit az így pc úgy pc architektúrás nagyon okos de semmi értelme érveléseteknek.Lehet 2 hónapot is biztos adni egy portnak,az olyan is lesz.
32.
32.
Max3000
#31: Ne haragudj,de tudsz te olvasni egyáltalán?Ki és hol írta,hogy az R-nek nem telik rá megcsinálni az rdr2 pc-s portját?:D Ugye azt azért vágod,hogy az rdr1 meg sem jelent pc-re és a gta5-öt is később portolták? Te vagy valamit nem értettél a konzultációkban,vagy csak simán értelmeési készséged ment szabira.


Az így pc meg úgy pc alapokkal meg te se gyere,ettől még nem 3 nap megcsinálni egy portot olvass utána ha már nekem nem hiszel.
31.
31.
GAMEROD
#13: Így van, hülyeséget beszélsz. Majd pont a Rockstar-nak ne telne egyszerre 3 platformra fejleszteni, amíg a sufni indie fejlesztők is lazán kihozzák a multiplatform címeiket. Arról nem beszélve hogy a GTA3 óta maga a játékalap semmit nem változott, ugyanazok a könyvtárak, ugyanazon típusú fájlok. Arról nem beszélve hogy a PS4 és XOne már PC alapokra épülnek, nem pedig homlok egyenest más felépítésű Cell processzorokra, így az átirat gyerekjáték lenne, már csak azért is mert már kifejlesztettek a mai generációra egy olyan platformot ami jelentősen megkönnyíti az átiratok készítését. Ma már nincs olyan hogy rosszul sikerült port, mint a cell processzoros konzolok idejében.
30.
30.
Grabowsky30+
Gta5 sikerét látva nagyon csodálkoznék ha ez nem jelenne meg pc-re valamikor.
27.
27.
frankdelgado
#26: Teljesen mindegy hogyan magyarázod a bizonyítványodat, vagy hogy van pénzed drágább gépet venni, hogy jobb minőségben játssz, itt mindíg megjelennek azok, akiknek életük nagy dobása, hogy konzolt, ezen belül PS4-et tudtak venni. Szóval a pc felhasználók tehetnek bármit, warezgépek maradnak és örülni kell annak, ha valamivel nem tudnak játszani. Az X tulajok meg egyszerűen hülyék.
26.
26.
adamsfamily
#23: Nem hiszem,hogy egy 400 ezres gépen akadna,ha jól van összerakva.Xbox one x-en megy natív 4k-ban.
280 000 volt a gépem másfél éve és még olyan játékkal nem találkoztam,ami nem ment ultrán(Forza Horzion 4,Shadow of War,Doom,Gta 5).Annyit hozzátennék,hogy a bányászőrület előtt vettem a gépem és 73 000 volt a videokártyám,amit pár hónapja 130-140-ért dobáltak használtan.
25.
25.
frankdelgado
#5: Én is le fogom torrentezni gyakorlatilag, mert használtan veszem és az után ugye nem fizetek jogdíjat. És hiába hosszú a játék meg jön az online, az első napos vásárlók közül sokan fogják néhány héten belül árúba bocsájtani, mert jönnek az újak.
24.
24.
frankdelgado
#22: Van egy haverom, aki nagyon okos. Szerinte kijön pc-re.
23.
23.
Batman
Adják csak ki PC-re, hogy a PC-seknek legyen kit/mit szidni ha akad a 400 ezres konfigon. PS4-en is 30 fpssel megy, lassulást én nem tapasztaltam, de jajj annak aki ezt a komplex "életszimulátort" át szeretné hozni PC-re.
22.
22.
delphijos
Bevallom nem nagyon értem mi értelme van már a ki tudja hányadik cikknél ami erről szól ezen matekozni. Mivel egy nagy költségvetésű AAA címről beszélünk, egész biztos nem valami “pitiáner” ok miatt nincs egyelőre PC bejelentés. A Rockstar-nál is egész biztos pontosan tudják mekkora meló a port, mennyi eladásra ( bevételre ) számíthatnak. A konzol architektúra teljesen lényegtelen, az előző gen-ben is a legtöbb játék multi cim volt, főleg egy ilyen “kaliberű” játéknál nem ezen múlik hogy lesz-e PC port.
20.
20.
Macifasz
#19: De az első rész nem jött PC-re, pedig ott is jól jött volna nekik a bevétel. ;-) Persze én örülnék neki, ha jönne PC-re, is, ezt a csodát mindenkinek át kell élnie.
19.
19.
Gabesz202
Biztos hogy jön ki pcre!!!!! Annó a gta 5-tel is ezt csinálták, később hozzák ki mert kell nekik a bevétel.
18.
18.
#15: Egyetlen játékfejlesztő se foglalkozik hardverrel Windows alatt, 1-2 API-ra fejlesztenek és ennyi.
Egy-egy specifikus kódot (pl. nvidia hairworks) meg a gyártó programozói építik be a játék kódjába cserébe azért, hogy a logóját kirakják a játékba.
17.
17.
Yanez
#15: Teljesen félreértelmezted a gondolatomat. Én a portolás "egyszerűségére" értettem a mókát. A gépek arhitekturáját senki sem vitatja. Viszont ennek ellenére látom te érted, hogy a portolás nem hasraütéssel működik. :)
16.
16.
Max3000
#15: Elnézést,én nem a hardver és fejlesztőzseniket akartam ideszólítani,hogy részletezzék miben milyen architektúra van.Hanem azt akartam taglalni,ez nem úgy működik ám,hogy majd a konzol kitermeli és akkor kiadjuk pc-re,az sem számít ha letorrentezik.........Erre is írtam a 7-es kommentet,de úgy látom 567 diploma kell hozzá,hogy értelmezni tudjuk.Valamint ha bárki is azt hiszi,hogy pár nap alatt kész egy portolás,az inkább ne is szóljon semmit.A legszarabb port is 2 hónap és az sem olcsó.
15.
15.
ATi0021
#10: Pedig van igazság abban amit ír. PS4 Pro és XB Oneban is jelen van az AMD Jaguar x86 - 64 architektúrája, APUba építve AMD Radeon GCN arhitektúra. Mind megtalálható a desktop PCben területen is.

Plusz azt is jó lenne, ha figyelembe vennétek, hogy maga a Microsoft is igyekszik közelebb hozni egymáshoz a Windows 10-et és Xboxot pl. ezért van PCre is Forza. Továbbá kétlem, hogy GTA Online sikere után a PCvel ne számolna a Rockstar.

Szóval kár nevetni ezért a kommentárért, főleg egy moderátornak illene tudni gamer oldalon, hogy igenis a régi konzolokhoz képes ma már nem ostobaság amit ír.

Pl. PS4 - AMD x86 - 64 arhitektúra vs PS3 - Cell PowerPC arhitektúra.


8 - Hogy könnyű átportolni? Ne gondold. PC-n nagyon sok féle hardver és kombináció van. Ezen kívül számos más dolog is van ami még tovább nehezíti a dolgot. Továbbá Maxel ne foglalkozz. Úgy látszik nem ismeri mit jelent az üzleti világ. Rockstar cím ma egy biztos konzol értékesítő így karácsony előtt. Bolond lenne kiadni PC-re is. Plusz GTA Onlineból is még van még mit kisajtolni PC-n.
14.
14.
Juha
#5: A torrentezés a gta5-nél sem lehetett nagy érvágás, mivel főleg az online miatt vették, mint a cukrot. Az más kérdés, hogy gyárilag bele van számítva, hogy PC-n a sok csaló ellen pluszköltség jelentkezik, ezért egy stabil rdr online nélkül butaság lenne még bejelenteni is.
De azért a r* is túltolta kicsit a nagy védelmet (mégis tele van csalókkal), amikor egy magyarítás(szlovákosítás, csehítés, stb.), vagy grafikai mod miatt 20 évre leblokkolják a játékot.
13.
13.
Max3000
#11: Ja várj,megint én vagyok a hülye.Már az rdr2 pc-s verziója is kész van,csak a pentagon őrzi,nehogy az oroszok támadjanak.
12.
12.
Max3000
#11: Nem értem az összefüggést az egyszerre 3 platformra fejlesztett játékok között és az egyszerre 2 platformra fejlesztett játékok között,majd később portolási munkálatok között.
11.
11.
GAMEROD
#7: Ez egy hülyeség, ha tényleg így lenne, akkor minden címnél várni kellene a pc verzióra, vagy ki se jönne, ellenben a címek 99 százaléka egyszerre jön ki minden platformra.
10.
10.
Yanez
#8: A hónap kommentje! :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...