A Sensor Tower által közölt adatok szerint a Niantic-féle Pokémon GO elképesztően jó évet zárt 2018-ban, hiszen az éves bevétele 795 millió dollár volt, ami 35 százalékkal több, mint 2017-ben.
A sikerben komoly szerepe volt annak, hogy decemberben meglepően sok pénzt költöttek el a mobilos felhasználók az App Store-on és a Google Playen keresztül. Az adatok szerint 75 millió dollár értékben vásárolgattak a játékosok, ami szintén 32 százalékkal több, mint 2017-ben, akkor ugyanis "csak" 57,2 millió dollárt költöttek el.
A sikeres tavalyi év természetesen az új funkciók fokozatos megjelenésének is köszönhető. Épp decemberben mutatkozott be a régóta várt PvP-mód, ami a játék napi bevételét 2,2 millió dollárra növelte a korábbi 1,6 millióval szemben.
Még mindig az amerikai rajongók költenek a legtöbbet, a tengerentúli játékosok tavaly 262 millió dollárt termeltek, míg a japánok 239 millió dollárral járultak hozzá az év végi összeredményhez.
A Pokémon GO 2016 júliusában mutatkozott be, és azóta 2,2 milliárd dollárt hozott a Niantic konyhájára.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.