Duruzsoljon bármilyen platform a nappaliban, a bunyós játékok szerelmesei már biztosan várják a NetherRealm következő nagy durranását. Egy olyan játéknál, mint a Mortal Kombat, pedig különösen fontos, hogy sima, szaggatástól mentes élményben legyen részünk. A játék vezető dizájnere, Paulo Garcia pedig külön kihangsúlyozta a PC Gamerrel folytatott beszélgetésük során, hogy az MK11 esetében különös gondot fordítanak majd a kiváló optimalizálásra.
"A Mortal Kombat XL drasztikusan növelte a játék teljesítményét a Mortal Kombat X-hez képest. Ugyanez a csapat fog dolgozni a mostani PC-s verzión is. Ráadásul mivel már három éve dolgoznak a mi környezetünkben, sokkal gyorsabbá is vált a munkájuk" - mesélte Garcia a QLOC csapatával kapcsolatban.
Sajnos a végeredményre azonban valószínűleg a megjelenésig várnunk kell majd, ugyanis a Mortal Kombat bétatesztekkel foglalkozó információs felülete szerint a játék kizárólag Xbox One-on és PlayStation 4-en kap majd korai bemutatóváltozatot.
"A Mortal Kombat XL drasztikusan növelte a játék teljesítményét a Mortal Kombat X-hez képest. "
Nem tudom mire emlékszik az úr.Az x volt egy rakat gané,az xl-be már benne voltak a javítások.(az a cirka 30 giga)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.