A hét elején számoltunk be arról, hogy Bonnie Ross, a 343 Industries vezetője az IGN Unfiltered műsorának vendége volt, ahol többek között arról is mesélt, hogy a Halo 4 fejlesztését majdnem a Gearbox csapata kapta meg.
Ebben az interjúban azonban szó esett egy sor más érdekességről is. Többek között téma volt a Halo Infinite, amiről úgy nyilatkozott Ross, hogy egyfajta szellemi reboot lesz. A csapat ugyanis az elmúlt évek kudarcai után úgy döntött, hogy ideje visszatekinteni és felülvizsgálni, mi működött és mi nem, ez pedig meghatározza azt az irányt, amilyennek a Halo Infinite-nek lennie kell majd. A nagy önvizsgálat közben többek között arra jutottak, hogy a Halo 4 kampánya jól sikerült, ellenben a multiplayer módra ráfért volna még egy kis finomhangolás. A Halo 5 esetében viszont az online szekció kapott nagyobb figyelmet, a történet pedig túlzsúfolt volt és kicsit követhetetlen. Ross szerint a Halo Infinite-nek meg kell találnia az egyensúlyt.
Az interjú egy pontján szóba kerül a battle royale, mint lehetséges multiplayer mód. Erre Ross azt válaszolja, hogy alapvetően a Halo-sorozat sandbox természete alkalmas lehet egy ilyen opcióra, de más egyéb lehetőségek is nyitottak előttük. Mindenesetre terítéken van az ötlet, de semmi konkrétum nincs még az ügyben. Valószínűleg az Apex Legends sikere azért lendít majd ezen egy kicsit.
Végezetül szó esett a Halo 5 és a Halo Infinite megjelenései közötti időszakról is. Alapvetően hároméves ciklusokban érkeztek a Halo-játékok, éppen ezért nem titok, hogy a csapatnál felmerült annak ötlete, hogy elkészüljön egy Halo 5.5 vagy egy Halo 6: ODST, de ezt végül maga Phil Spencer Xbox-vezér lőtte le, még bőven azelőtt, hogy neki kezdtek volna a fejlesztésnek.
A Halo Infinite kizárólag PC-re és Xbox One-ra készül. A jelenlegi pletykák szerint 2020-nál előbb biztosan nem kapjuk meg a játékot. Még az is felmerült, hogy külön érkezik a kampány és a multiplayer szekció.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.