A Microsoft tavalyi E3-as konferenciáján mutatkozott be a Halo-sorozat új része, a Halo Infinite. Akkor úgy nyilatkozott a fejlesztést végző 343 Industries, hogy még évekbe telik, mire valóban elkészül a játék, így nem meglepő módon mindenki arra számított, hogy a következő generációs Xboxok nyitócímeként mutatkozhat csak be, és ennek eredményeként kihagyja az Xbox One-t.
Ez a szóbeszéd a Twitteren most ismét előkerült, amire a sorozat fejlesztéséért felelős vezetője, Frank O'Connor úgy reagált válaszában, hogy fogalma sincs miről beszél az illetékes, a Halo Infinite ugyanis PC mellett Xbox One-ra is elérhető lesz.
A szóbeszéd a Microsoftnál bennfentes Brad Samstől indult. Igaz, ő sosem állította, hogy a fent említett két platformra sosem jelenik meg a játék, de saját YouTube-csatornáján elmondta, hogy nem a játék miatt tart sokáig a fejlesztés, hanem a játék miatt fejlesztett Slipspace Engine miatt, ami állítólag piszkosul ütős dolgokra képes és nagyon jól néz ki. A stúdió és a kiadó pedig nem akarja, hogy a jelenlegi generáción ez az élmény csorbuljon - ebből a rajongók összerakták, hogy akkor biztosan nem jön Xbox One-ra a Halo Infinite.
Ha lenne is pénzük rá akkor is 10+éves lemaradásban vannak.Tudod a dedikáltszerverek nem nőnek varázsütésre a földből!Ha jól tudom a Nintendonak is a Microsoft fogja biztosítani más extrák mellett!Cserébe nem lepne meg ha a Nintendo címek elérhetővé válnának pl Xboxra
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.