A hír a játék fejlesztőinek, vagyis a King Art Games csapatának honlapján bukkant fel, ahol elárulták, hogy rengeteg kiadóval vették fel korábban a kapcsolatot, ám végül a Deep Silver mellett döntöttek, ugyanis a vállalat már korábban is több közösségi finanszírozású projekthez adta a nevét, gondoljunk csak a Kingdom Come: Deliverance, a Wasteland 2 vagy a Pathfinder: Kingmaker címekre.
„Úgy egyeztünk meg a Deep Silverrel, hogy a King Art tartja meg a játék felett a teljes kreatív irányítást.” A Deep Silver magára vállalta a játék forgalmazásával, a first-party vállalatokkal való egyeztetéssel és a marketinggel kapcsolatos teendőket, így a King Art csapata a jövőben 100 százalékosan a fejlesztésre koncentrálhat, hogy minden apró részlet kivitelezése olyan hibátlan legyen, mint ahogyan azt korábban megígérték a támogatóknak.
A közlemény mellett kiderült, hogy a játék egy saját pályaszerkesztőt is kapni fog, melybe egy rövid videó erejéig némi betekintést is kaptunk. A játékról korábban egyébként mi is többször írtunk, így többek közt találhattok néhány multiplayer felvételt, illetve a kampánnyal kapcsolatos pénzügyi részletekről is olvashattok egy tavalyi állapotjelentést.
A közel 16 ezer támogatótól gyűjtött 1,2 millió dollárból készülő Iron Harvest PC-n lesz majd elérhető, a megjelenési időpontot azonban egyelőre még homály fedi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.