Ugyan messze még a szeptemberi rajt, de legalább a 2K Games és a Gearbox csapatának hála vadonatúj képeken csodálhatjuk meg a Borderlands 3 világának tájait, különféle teremtményeit és persze vérszomjas fenevadjait.
A képek a játék PC-s verziójából származnak, mellyel kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a Gearbox és az AMD partnerségének köszönhetően a Borderlands 3 lesz az egyik első játék, ami támogatja majd a Navi videokártyák FidelityFX funkcióját, mely az ígéretek szerint kevés energiabefektetéssel képes javítani a játék képminőségén.
A Borderlands 3 a tervek szerint szeptember 13-án rajtol el Xbox One-on, PlayStation 4-en és PC-n.
A másik megoldás amit leginkább például a Risen 1-ben éreztem, hogy nem mondta meg a játék merre mehetek és merre nem, de éreztette velem, hogy 10-es szinten nem kellene egy 25-ös ellenséggel kekeckednem. Meg volt a fejlődés és szép lassan nyíltak ki a helyek, de nem azért mert elzárta. Mégis szerettem a játékot.
Visszatérve a Borderlands-hoz. Sokan úgy kezdenek bele, hogy nem is igazán szeretik a stílust, vagy fel sem fogják, hogy ez egy looter-shooter, csak azt látják, hogy aktuális sikercím és akkor jön a meglepetés. Én szeretem, nekem tetszik és nem akarom olyanná változtatni, amilyennek nem készült. Az olyan lenne, mintha a Doom-nak azt rónám fel hibának, hogy nincs választási lehetőség, hogy megölöm-e a szörnyet, vagy lebeszélem a támadásról és hagyom elsétálni... :)
Ez a fidelityfx ránézésre olyan ordas nagy kamunak látszik, hogy az na... Van egy tű éles renderelt kép amit post effekttel szétmosnak szutykos szarrá majd a fidelityfx leoptimalizálja, hogy újra éles legyen... Akkor nem kell az olcsmány blur és mosott post effekt és nincs szükség a fidelityfx-re, ugyanott vagyunk... :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.