Friss képeken a Borderlands 3

  • Írta: sirdani
  • 2019. július 2.
  • Képek
Link másolása
Ugyan messze még a szeptemberi rajt, de legalább a 2K Games és a Gearbox csapatának hála vadonatúj képeken csodálhatjuk meg a Borderlands 3 világának tájait, különféle teremtményeit és persze vérszomjas fenevadjait.

A képek a játék PC-s verziójából származnak, mellyel kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a Gearbox és az AMD partnerségének köszönhetően a Borderlands 3 lesz az egyik első játék, ami támogatja majd a Navi videokártyák FidelityFX funkcióját, mely az ígéretek szerint kevés energiabefektetéssel képes javítani a játék képminőségén.

A Borderlands 3 a tervek szerint szeptember 13-án rajtol el Xbox One-on, PlayStation 4-en és PC-n.

10.
10.
user101
Bevallom, nekem mind a két megoldás tetszik. A legtöbb játék ilyen olyan módon szintezi az ellenségeket, attól függően, hogy milyen szintű és képességű játékos vagy. Engem ez sem zavar, ha azt érzem a projekció mellett, hogy van azért benne kihívás.

A másik megoldás amit leginkább például a Risen 1-ben éreztem, hogy nem mondta meg a játék merre mehetek és merre nem, de éreztette velem, hogy 10-es szinten nem kellene egy 25-ös ellenséggel kekeckednem. Meg volt a fejlődés és szép lassan nyíltak ki a helyek, de nem azért mert elzárta. Mégis szerettem a játékot.

Visszatérve a Borderlands-hoz. Sokan úgy kezdenek bele, hogy nem is igazán szeretik a stílust, vagy fel sem fogják, hogy ez egy looter-shooter, csak azt látják, hogy aktuális sikercím és akkor jön a meglepetés. Én szeretem, nekem tetszik és nem akarom olyanná változtatni, amilyennek nem készült. Az olyan lenne, mintha a Doom-nak azt rónám fel hibának, hogy nincs választási lehetőség, hogy megölöm-e a szörnyet, vagy lebeszélem a támadásról és hagyom elsétálni... :)
9.
9.
drat576
Coop looter-shooter. Erre van belőve a gameplay. Akit ez több végigjátszáson át is leköt annak jó, én magam pl élveztem/em ezt a fajta játékélményt is. Akit nem, annak meg ott a story, a rengeteg küldetés és mellékküldetés, melyek egyenként is jók. Szerintem ötletesek, rengeteg jó poénnal és szöveggel. Úgyhogy szerintem semmiképp sem értéktelen. Aki single játszik és angolul sem tud, ott el tudom képzelni, hogy nem sokáig ad bármit is a játék. Akit meg a grind és farming zavar az válasszon más műfajt, ez ilyen. Semmivel se repetitívabb egy Diablonál vagy Destiny-nél, esetleg egy Warframe-nél. A szintezés pedig szerintem tök jól van belőve. Ugyanis max szintig kézenfogva elkísér a játék a küldetéseken keresztül. Max szinten pedig unalmas lenne ha nem szintezne a játékoshoz. Ugyanis kis szintű ellenségeket senki nem ölne ilyen szinten, mert abból nem jönne jó loot, szóval mindenki menne a magas szintű helyekre, ennél meg sokkal jobb és változatosabb ha mindenhol megmarad a kihívás. Az se jobb ami a Warframenél van, hogy kis szinten rátüsszentesz egy ellenségre és szétrobban, 100+ szinteken meg gyepálhatod sokáig, így minden kiegyensúlyozatlan, és se kihívás nincs se jó loot (mondom ezt úgy hogy elég sok időm volt már WF-be). A BL3 grafikája meg (hogy a képekhez is szóljak) szerintem bőven jó, ebből a stílusból egyelőre többet nem nagyon lehet kihozni.
8.
8.
prodigy1990
Nem tudom, coop-ban mennyire szórakoztató, de az biztos, hogy single-ben a világ egyik legunalmasabb videójáték sorozata.
4.
4.
user101
Csatlakozom: a három részben együtt több, mint 200 órám van single módban és egyáltalán nem bántam meg, hogy belekezdtem. Most a három előtt tuti ki fogom vinni még-egyszer coopban is, ráadásul jön a másodikhoz az átvezető DLC-is.

Ez a fidelityfx ránézésre olyan ordas nagy kamunak látszik, hogy az na... Van egy tű éles renderelt kép amit post effekttel szétmosnak szutykos szarrá majd a fidelityfx leoptimalizálja, hogy újra éles legyen... Akkor nem kell az olcsmány blur és mosott post effekt és nincs szükség a fidelityfx-re, ugyanott vagyunk... :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...