Wolfenstein: Youngblood - könnyebb lesz a játék

  • Írta: szlav
  • 2019. augusztus 29.
  • Letöltés
Link másolása
Néhány játékosnak komolyan meggyűlt a baja a Wolfenstein: Youngblooddal, így a fejlesztők egy picit visszavesznek a nehézségből. Az update a PC-sek számára már elérhető, de a konzolos megfelelőjéről egyelőre nincs hír.

Élesedett a Wolfenstein: Youngblood 1.00.5-ös frissítése, amelyet a Bethesda egyből részletezett is egy összefoglaló posztban. A jó néhány javítást is eszközölő frissítés elsősorban a játék nehézségén enyhít valamit, hiszen úgy tűnik, hogy a játékosok egy részének túl meredek a jelenlegi tanulási görbe.

A legnagyobb változást a bossharcok során érezhetjük, de sok apróbb változtatást is észrevehetünk, melyek szintén megkönnyítik majd a dolgunkat. A Tower-missziók és a Tower Guardian-harcok kaptak saját ellenőrzőpontokat (az utóbbiak élete is csökkent valamelyest), ha pedig elfogynak az életeink, akkor a játék az elsődleges fegyverünkhöz járó 50 százaléknyi lőszerrel kompenzál bennünket. Ezen felül erősödik a shotgun, az automata pisztoly, illetve az SMG sebzése, valamint több különleges fegyverre bukkanhatunk, a pályákon járva.

Ahogy azt már említettük, a frissítés először a PC-s verzióban élesedett, egyelőre pedig nem kaptunk hírt arról, hogy mi a helyzet a konzolos változatokkal. Nyilvánvaló persze, hogy MachineGames nem feledkezett meg a kontrolleres harcosokról sem - valószínű, hogy hamarosan hozzájuk is elérnek a módosítások.

13.
13.
user101
Alapvetően az a baj, hogy ha egy játékban keserű szájizzel teszi le a végén az ember a fegyvert akkor az ku@ára játéktervezési hiba és nem a játékos problémája ! Például a Witcherben senki sem kérdezte meg, hogy miért kell a Krakenbe kétmilliót belevágni egy tetves fém karddal és miért csak bizonyos pontokon vagyunk képesek sebezni.

De amikor annyi a főellenség, hogy ez most golyó-álló, mert tisztes náci, akkor ott bajok vannak. Amikor két percenként minibossok vannak akik golyó-állok azért mert csak, akkor ott SZAR a játék.
6.
6.
#5: Isten hozott a videojátékok birodalmában, ahol alternatív idősíkon lézerrel kell írtani a nácikat és amikor jön egy boss, akkor nem hal meg egy lövéstől.
5.
5.
RetecH
Nem az a baj, hogy nehéz a játék. Az a baj, hogy ember méretű tisztekbe kell belelőni 10 tárnyi gépfegyverlövedéket, 15 gránátot, és három atomrakétát. Nem túlélni a nehéz, hanem egyszerűen illúziórombolóak ezek a direkt elnyújtott bossharcok.
3.
3.
user101
Nem lehet, hogy azért hagyták abba, mert nem tetszett nekik ? :)
2.
2.
Heldengeist
Ha működne az alap játékdizájn, nem kéne a játéknak a játékos javára "csalni". Legalábbis nem ennyit.
1.
1.
Neo1989
Nem a nehézséggel, a minőségével van a probléma.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...