Már a Rune II fejlesztése sem volt éppen egyszerű menet, de a pontot az i-re az tette fel, hogy a játék készítői a megjelenés másnapján bejelentették, lehúzzák a rolót. A dolog pikantériája, hogy a Human Head Studios csapata ugyanazon a napon újra is alakult, csak immár Roundhouse Studios néven, a Bethesda szárnyai alatt.
Valahol érthető, hogy a Rune II-t kiadó Ragnarok nem tartotta túl elegáns húzásnak ezt, elvégre a játék támogatása, a különböző javítások és kiegészítések elkészítése így a cég nyakába hullott, mindez ráadásul teljesen váratlanul érte őket, ők is a sajtóból értesültek a dologról. A Ragnarok persze megígérte, hogy így vagy úgy, de a Rune II premier utáni foltozgatása folytatódik (sőt új átiratokkal is előrukkolnának), ehhez azonban szükségük volt a játék forráskódjára és assetjeire.
A jó hír az, hogy a minap a kiadó arról számolt be: kaptak egy merevlemezt a Rune II kódjával, és az előzetes tesztjeik alapján úgy tűnik, nem hiányzik semmi ahhoz, hogy folytathassák a munkálatokat. Első körben a megjelenés óta eltelt másfél hónapban felmerült kritikus hibákkal és optimalizációs problémákkal kezdenek.
A játékosok tehát megnyugodhatnak, a Human Head néhai vezetői azonban nem igazán: a Ragnarok a történtekkel párhuzamosan pert indított ellenük csalás, szerződésszegés és tisztességtelen üzleti gyakorlat vádjával - a tét 100 millió dollár.
Amúgy egyetértek, de azért ebben benne van egy kicsit az “utólag okos az ember” is, mert a Divinity-nél se lehettél biztos ( ahogy más kickstarter projektnél sem ) hogy gané-e aki mögötte áll, vagy komoly csapat....
Szégyen amit leműveltek, most tudtam meg mindent ezzel kapcsolatban, mert miután megtudtam, hogy elmennek más irányba a játékkal, leszartam az egészet. Örülök, hogy nem adtam ki rá pénzt támogatásra megjelenés előtt, és ez megint jó emlékeztető, hogy szinte semmire nem is szabad.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.