A Famitsuval készült interjúban rengeteg mindenről szó esik, például a harmadik rész főhőseiről, Jill Valentine és Carlos Oliveira párosáról, a duó jelleme és külsejük átalakításainak okairól, illetve a minket folyamatosan üldöző Pursuerről is.
Utóbbi kapcsán el is mondják, hogy komoly figyelmet szenteltek a Nemesis elöli menekülés generálta feszültségkeltésnek, így a remake fejlesztésekor úgy alakították át a játékmenetet, hogy az jobban illeszkedjen az állandó meneküléshez.
A producerek azt is elárulták, hogy a fejlesztés remekül halad, már a játék 90 százalékával készen vannak, így szinte biztosak benne, hogy nem kell elhalasztaniuk a korábban beharangozott premiert, ami egyébként 2020. április 3-án lesz esedékes, méghozzá PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.
Ehhez képest a remake 2-ben már az A küldetésben is benne van, mindenképp szembe jön és utána ott motoszkál mindenhol a játék több részében. Ha meghall, akkor jön csak, tehát ha lősz, vagy futsz, akkor megtalál. Meg amikor szembe jön. Na engem pl a halálba idegesített, nekem nem hiányzott. Hangulatos volt, meg minden, de legszívesebben lelőttem volna egy trainerrel. (Igen, van ilyen, ha valakit csak Mr. X tart vissza a játéktól). Amúgy meg lehetett volna ugyan úgy csak a B küldetésben és akkor azt mondom, hogy szupersztár a faszi és én akartam az arcomba kapni, ha B-t megyek.
Hát mindegy, a játék tetszik így is. Szóval nem nyavajgás, csak nekem negatívum a Mr X erőltetése és amúgy sem így volt eredetileg. De nem csaltam, inkább lopakodtam, az embert meg előre beterveztem, hogy a legutolsó percben ugrasztom csak be a helikopter eloltásával. Addig persze lenyírtam mindent, ami az elérhető folyosókon van, mindent megcsináltam, mindent összeszedtem.
Resi 3 témában meg az van, hogy elmondható, hogy a régi 3-ban a Nemesis folyamatosan, az egész játék alatt üldözött. Igen ám, de nem üldözött folyamatosan, mert általában sehol sem volt a játék minimum 80 %-ban. Teljesen szkriptelt, a sztorival összefüggő helyeken jött be Nemesis a képbe. De tényleg mindig akkor, amikor végeztél a mászkálással és az utolsó tárggyal kezdtél volna szaladni.
Jó volt sztoriban, szerethető cukipofa a karakter, de elment mindig perceken belül. Vagy elfutottál valameddig, vagy ilyen "sztori elágazós döntésnél" kicselezted, vagy leverted, de mindig perceken belül vége volt és utána totál nyugi egy jó darabig.
Ahogy beleerőltették a remake 2-be kvázi a Nemesis-t Mr. X-el, nem tudom hová lép tovább a 3. Remélem nem abba az irányba, hogy full idegesítő lesz.
Viszon furcsa, az Amnesia dark crescent-ben viszon nagyon para volt számomra bújkálni meg szaladni a pacalarcú elől.
Csak ezen elemek nem nagyon tetszenek a játékokban!
Jó második végigjátszásra már tudja az ember de na....
A Dead Space jut erről eszembe ott is volt valami dög,pedig szanaszét daraboltam mégis mindig összekaparta magát!
Jó csak viccelek, ilyet nem szoktak a játékkiadók csinálni. Vagy igen? Aki kifizet egy 3$-os lootboxot annak megmondom, vagy nem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.