A Nioh 2 nem butít a nehézségen

  • Írta: gorien
  • 2020. február 6.
  • Hír
Link másolása
Kell-e minden játékba könnyű mód? A Team Ninja vezetője szerint erre nincs szükség, így a Nioh 2-ben sem lesznek nehézségi fokozatok. A játékosok akkora szabadságot kapnak, hogy mindig megtalálhatják a sikerhez vezető utat.

A japán Team Ninja a Nioh-val 2017-ben egy szokatlanul összetett és izgalmas játékot alkotott. A készítők elmondása alapján a második résszel nem tervezték alapjaiban felforgatni a zsánert, hanem logikusan követték azt az irányt, amit az első játék kijelölt. Mi már nagyon várjuk, 2020 legígéretesebb címei közé soroltuk.

Az Eurogamer szerint a csapat vezetője, Yosuke Hayashi azt mondta, a sok visszajelzés ráerősített arra, hogy miben is erős igazán a Team Ninja. Szerinte ez a történelemben és harcművészetekben való finom elmerülés, amely izgalmas és feszült akciót eredményez. A Nioh 2-ben ezt nagy szabadsággal keverik, így személyre szabható karakterünkkel megtalálhatjuk azt a játékstílust, amely a legkényelmesebb. Új lehetőségeket is bemutatnak, például az új yokai-erővel, aminek a segítségével oldalunkra idézhetjük őrszellemünket a harcban.

Az első rész hibáiból tanulva változtatnak az ellenfeleken – különböző területekhez különböző fajták kötődnek majd, így nem érződik annyira repetitívnek a küzdelem. Hayashi szerint a bétatesztek során sokszor kapták azt a visszajelzést, hogy igazságtalanul nehéz lehet a harc, főleg a bossok ellen. Ennek megfelelően igazítottak a harcrendszeren, de nehogy azt higgyük, hogy ettől egyszerűvé válik a játék.

Tavaly a Sekiro: Shadows Die Twice kapcsán is felmerült az a téma, hogy vajon minden játéknak kell-e tartalmaznia könnyű és nehéz fokozatot, hogy bárki számára hozzáférhető legyen a sikerélmény. Hayashi felhívta rá a figyelmet, hogy a Nioh 2 nagy szabadságot biztosít, és minden helyzet (legyen szó szintről vagy bossról) többféleképpen megoldható. Finomítottak rajta a kezdetek óta, az igaz, de annyi eszközt adnak a játékos kezébe (akár a co-op módot is), hogy nincs szükség könnyítésre. A fő cél a szamuráj szamuráj elleni harc élményének megragadása volt, és ilyenkor nincsenek kiskapuk.

A Nioh 2 producere, Fumihiko Yasuda pedig azt erősítette meg, hogy nagyjából olyan játékhosszra kell számítanunk, mint az első rész esetében. Neki 55 órába telt végigvinni. Mi március 13-ától kelhetünk versenyre ezzel a számmal PlayStation 4-en.

5.
5.
DragonBleacPiece
#3: nem más világ, csak a sekiroban meg KELL tanulnod a mechanikát, különben nem tudod végigvinni a játékot, a niohban meg sokféle mechanika közül kiválaszthatod amelyik a legjobban áll kézre neked az ellenfelekhez
4.
4.
PapaYeti
#3: akarom mondani ez volt a fakardos
https://nioh.wiki.fextralife.com/Nue

SZERKESZTŐ GOMB ?!?!!?
2.
2.
Darksiders84
Nemrég elkezdtem az elsőt mondjuk nem sokat nyomtam aztán jött a másodiknak a demója mert a videókból nagyon megtetszett de valahogy nekem a Sekiro égett be az agyamba ami teljesen megfogott ez se rossz csak más egy kicsit és talán jobban ráhangolodva lehet megfogna.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...