Szabadon modolható a Half-Life: Alyx

  • Írta: szlav
  • 2020. május 18.
  • Hír
Link másolása
Egész biztos, hogy nem itt tartana ma a Valve a modderek nélkül, így a vállalat most ismét visszaad a közösségnek. Elérhetővé vált az a VR-os fejlesztői eszköztár, amivel teljesen zöld utat kapnak a Half-Life: Alyx modjai.

A Valve egy friss blogposztban bejelentette: elindul a Half-Life: Alyx Workshop, ezzel együtt pedig elérhetővé válik számos olyan eszköz, amely lehetővé teszi a nagy sikerű VR-játék moddolását. A játékvilág legkreatívabb közössége tehát szabad utat kap ahhoz, hogy őrületes új tartalmakat készítsenek a virtuális térben, legyen szó új Half-Life: Alyx-pályákról vagy akár teljesen egyéni alkotásokról.

A szabadon letölthető csomag tartalmazza a Hammer, Material Editor, ModelDox, AnimGraph, Particle Editor, Subrect Editor és Source Filmmaker eszközöket, így nem csupán pályákat, de többek közt új modelleket, anyagtípusokat, részecskeeffekteket, animációkat és átvezetőket is készíthetünk álmaink projektjéhez. A betanulást néhány mintapálya segíti majd, melyek segítségével könnyebben megérthetjük, hogy a Valve hogyan alkalmazta az eszköztár bizonyos elemeit.

6.
6.
Heldengeist
#4: Szimplán csak le kellett butítani az irányítást és az ellenséges AI szabadságát korlátozni, hogy VR-ban játszható legyen.
5.
5.
godach
#4: Próbáld ki a Witcher 3-at egér vagy analógok nélkül.
4.
4.
hedzsooo
#3: ? Szóval csak egy VR tech-demó? Értelmes története, meg pl. szerthető karakterek, küldetések egy sincsen benne?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...