A legutóbbi Night City Wire műsor után egy interjúban árulta el a CD Projekt RED részéről Patrick K. Mills küldetéstervező, hogy a csapat valamivel rövidebbre fogta a Cyberpunk 2077 fő történetszálát. Az ok egyszerű: a The Witcher 3 története túl hosszúra sikeredett a játékosok egy része szerint. Mills ezt számokkal is alá tudja támasztani, amelyek szerint a The Witcher 3-mal játszók egy jelentős hányada sosem ért Geralt kalandjainak a legvégére.
„Azt akarjuk, hogy az egész sztorit megkapjátok, szóval lerövidítettük a fő történetvonalat” – mondta Mills. Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lenne bőven teendőnk a játékban. Tudjuk már, hogy három, részleteiben eltérő életút között választhatunk, ha elkezdjük a játékot – ha valamivel rövidebb lesz a sztori, legalább gyorsabban lehet többször is „kipörgetni”. És ami a küldetéseket illeti, korábban azt is megtudtuk, hogy a mellékküldetések szabadabbak lesznek, mint a lengyelek előző sikerjátékában.
A november 19-i megjelenés rohamosan közeledik, akkor kiderül, hogy a „valamivel rövidebb" pontosan mit is jelent. A Cyberpunk 2077 PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re fog megjelenni, de az Xbox Series-konzolokon és PlayStation-ön, illetve később Stadián is játszható lesz.
“én sosem veszek-vettem Call of Duty-t mert nem az én műfajom és sírni sem fogok azért hogy legyen már belőle rpg játék”
Hogy nem sírsz azért hogy egy MÁS ZSÁNERÜ játék legyen belőle. Erre írtam hogy ha rövidebb attól még rpg marad....
Szimplán az volt a lényege annak amit írtam, hogy nagyon nem jó olyanok kegyeit keresni akik nem "elhivatottak" vagy szeretik a műfajt, mert nem miattuk született meg az rpg mint műfaj a gaming-en belül.
Anno Atari gépen kezdtem a játékot még 79-ben a mai játékok nos nem is álmodtam hogy ezt a szintet, grafikát, látványvilágot, AI-t stb... megérem de megtörtént.
Nagyon örültem hogy egyes játékokban elmerülhet az ember, anélkül hogy pikk-pakk vége lenne.
A véleményem az hogy a játék egy hobbi időtöltés és mint legtöbb hobbi erre is időt kell szakítani, azért van a játékon belül ennyi műfaj hogy lehessen választani kinek mire van, és hogy mennyi az az idő amit rá áldoz eme kikapcsolódásra.
A másik hobbim a horgászat nos nem baxom le a halakat ha éppen nem "esznek" vagy nem adom fel csak azért mert ki kell várni van hogy csak egy kapást a hosszú órák alatt és az sem biztos hogy megfogja az ember és itt sem a hal kifogása a lényeg hanem a tevékenység, maga ami megköveteli az időráfordítást.
Az rpg mint műfaj megkövetel egy fajta beleélést, átszellemülést ami pótolja az esetleges hiányosságait, gyengéit a játéknak (mivel tökéletes játék nem létezik) enélkül nem megy.
Sajnálnám ezt a rohanó életstílust belevinnék a játékokba, és megfosztanák az a műfaj igazi kedvelőit attól, hogy elmélyedjenek egy-egy műalkotásban vagy azt időre tegyék.
Mikor én leülök játszani, és kilépek ebből a gömbölyű diliházból, én akkor a főhős vagyok a lovag, a berserker stb... nem az óramutatót leső emberke aki 1-2óra játék után szalad írogatni a különböző oldalakra önigazolást keresvén minden bajára.
Azt mondom az embernek egy élete van, nem fér bele minden viszont amit belerak azt tegye rendesen vagy ne tegye de akarja megmagyarázni miértjét.
Akit a fő történet érdekel, de nem akar a mellékesekbe belebonyolódni, vagy nem akar túl sok időt beleölni, annak megvan a lehetősége hogy gyorsabban végigszaladjon a fősztorin.
Aki meg szeret elszöszölni a mellékküldetésekkel, megismerni az NPC-ket, a világot, az belerakhat több 100 tartalmas órát, akár többször is, az életutaknak és elágazásoknak köszönhetően.
De: ez pont azt mutatja , h túlfogyasztanak a játékosok, illetve rengetegszer ugye ingyen vagy fillérekért vágnak hozzánk olyan játékokat amik nem is érdekelnek minket, úgyhogy ebből azért nehéz következtetni. Azt kell látnia a stúdiónak, h mi van azokkal akik valóban kiadják érte a pénzt, akiket valóban érdekelne. A statisztikád jelentheti azt is, h ezeknek az embereknek is hosszú egy egy játék. Hidd el ezt ezzel foglalkozó szakemberek valószínűleg felmérték és a pontos felmérések alapján érvelnek , nem a fotelből az achievement statisztikák alapján.
A másik része pedig a minőség. Ha ők most ezt képviselik h inkább legyen rövidebb mint hosszú de kevésbé éles , azzal csak mélyen egyet tudok érteni.
Nem mondtam hogy fps lesz ezt te találtad ki bár nem tudom miből jött az ötlet.
Már bocs de nekem vagy más rpg orientált játékosoknak nincs is bajunk a 100+ órás játék időkkel.
Sőt jó lenne egy olyan rpg amiben öregszik a karakter real-time ban.
Szerintem mármint magamból kiindulva azok akik rpg játékokkal játszanak nem is az lényeg hogy mielőbb befejezzék hanem minél többet kalandozzanak abban a világban.
Pl. én őszintén remélem hogyha lesz szellemi utódja a Dark Souls szériának úgyanúgy nem lesz benne választható nehézségi fokozat csak azért mert picsognak sokan érte (nos ők remélem soha nem fognak játszani hasonló játékokkal).
Most arra hivatkozni hogy nincs időd, ha könyveket vennénk példának sem lenne miattad vagy mások miatt 100 oldalas az "Egri csillagok".
Nem is beszélve a hyp-ról hogy milyen trendi a W3-al játszani.
Sokan a W3 megjelenésekor tudták meg hogy van ilyen című alkotás addig le sem xarták a frenchise-t.
Nem úgy kell bevonzani több játékost, hogy minden szinten idomulni kel hozzájuk hanem meg kell szerettetni velük a műfajt.
Pl. én sosem veszek-vettem Call of Duty-t mert nem az én műfajom és sírni sem fogok azért hogy legyen már belőle rpg játék.
Szerintem aki rpg játékokat akar tolni legyen is azzal tisztában, hogy az nem 10-20 óra mert más a stílus.
Jó, az te vagy,amit én mondtam az meg több 10 millió ember, amiben van milliószám olyan is mint te és van milliószám próbálgatós is.
#27:
Ezért írtam általánosságban.
Játékidő ugyanúgy 100 óra körüli, csak az előbbiben a sztori, dialógusok vitték el az időt, az újabbakban meg 1680 kérdőjel a térképen amiket ha felkutatsz kapsz 2 gallyat és 1 kavicsot amit felhasználhatsz craft-oláshoz...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.