Nem igazán hozta a számokat a Ubisoft battle royale-játéka, a Hyper Scape, ezért a kiadó a minap egy blogposztban jelentette be, hogy intenzív fejlesztésbe kezd annak érdekében, hogy az alig három hónapja rajtolt anyag kiteljesedhessen. A kiadó öt területet jelölt meg, amelyen javítaniuk kell: ezek a harc, az onboarding, a játékmódok kínálata, a játékosokat ösztönző célok és a keresztplatformos játék feladatait foglalják magukba.
A Ubisoft részleteiben is kibontotta a fentieket. Mint írták, a harc tekintetében elvárás volt részükről, hogy minél több múljon a játékosok képességein, ezzel együtt azonban a belépési küszöb is magas lett, "különösen konzolokon" nehéz elsajátítani a Hyper Scape alapjait. Ennek érdekében a tutorialszekciót úgy fogják átalakítani, hogy több időt hagyjanak az újoncoknak a tanulásra, valamint a játékmódokat is kiegészítenék olyan tartalmakkal, amelyek segítenék a gyakorlást - ahogy ők fogalmaztak, a fő mókának számító Crown Rush elég "könyörtelen" tud lenni.
A Ubisoft azt is elismerte, hogy jelen pillanatban csak rövid távú célokat tudnak villantani a játékosok számára, ahhoz azonban, hogy tartósabban is lekössék őket, közép és hosszú távú célokra lesz szükség. A Season 2-vel érkező új rangrendszer már ennek jegyében született meg, később azonban más fejlődési mechanikákkal is előrukkolnak majd. Végül a cég bejelentette, hogy a crossplay lehetőségét a vártnál hamarabb fejlesztik le.
A kiadó az új tervek alapján alakítja át a Hyper Scape fejlesztőcsapatát, és "sejtszerű" brigádokat állít össze az egyes területekhez. Az ötlet nem teljesen új: annak idején a Rainbow Six: Siege szintén döcögősen rajtolt, és ennek a felállásnak kulcsfontosságú szerepe volt abban, hogy az FPS összeszedte magát. Így a Ubisoft a korábbinál sűrűbben adagolhatja a fejlesztéseket, reményei szerint pedig több játékos tud majd bevonzani és megtartani.
A Hyper Scape PC-n, PS4-en és Xbox One-on játszható, a második szezon október 6-án veszi kezdetét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.