A CD Projekt RED egy gyors tweetben jelentette be, hogy aranylemezre került a Cyberpunk 2077, és megkezdődhet a fizikai példányok sokszorosítása. Ezek után szinte biztosra vehetjük, hogy a játék többet nem fog csúszni, és november 19-én tényleg megjelenik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. (Bár a next-gen frissítés később érkezik, a játék PS5-ön és Xbox Series X/S-en is játszható lesz, illetve Stadián is tiszteletét teszi majd.)
Mondhatnánk azt is, hogy a Cyberpunk 2077 "elkészült", de ez manapság már nem igazán állja meg a helyét, hiszen a fejlesztők ezt követően is dolgoznak a játékon, a hibajavításokat és módosításokat pedig egy jófajta első napos patchben fogják tálalni nekünk. Nemrég derült ki például, hogy a CD Projekt RED hatnapos munkahetekkel hajtja majd az alkalmazottait a megjelenésig hátralévő időben, tehát szó sincs arról, hogy a lengyelek hátradőlhetnének.
Bónuszanyagként a játék teljes térképével tudunk szolgálni, amely a minap szivárgott ki, és részleteiben bemutatja Night City korábban már sokat emlegetett helyszíneit:
A Keanu féle MS show pedig annyira meglepett és olyan "tökéletesre" sikerült annó, hogy elkezdtem követni a játékot és már most majdnem ott tartok, hogy megveszem első nap.
Igazából ami taszít, az ez a bar a fejük fölött és a kiugró számok, mint egy mmo-nál. A Division is nagyon tetszene, de ez a fajta tálalás nagyon nem jön be, ezért is ódzkodok kicsit a vételtől.
Az már egyéni szociális probléma, hogy FPS-ről beszélünk... nálam egy RPG legyen 3rd person view-ban... nem is értem minek cifrázzák a személyre szabható külsőt, ha kizárólag az átvezető videókban látom majd a karakterem... ideig, óráig el voltam a DeusEx játékokkal is, de pontosan a fent említett FPS miatt váltak számomra élvezhetetlenné egy idő után... még egyszer mondom ez szubjektív vélemény... könnyen lehet, hogy csak én vagyok ennyire szemellenzős a témában.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.