Holnapig még ingyenesen pörgethető a Fallout 76 PC-n, PS4-en és Xbox One-on, és a próbaidőszak végére még egy jó hírrel is jelentkezett a Bethesda: decemberben élesedik a Steel Dawn frissítés a játékhoz.
Az ingyenes frissítés pedig többek között elindít egy küldetéssorozatot, aminek az első fejezetében a Leila Rahmani paladin által vezetett Brotherhood of Steel kapja a főszerepet, akik nemrég érkeztek Kaliforniából Nyugat-Virginiába. A küldetések alatt akár a frakcióval együttműködve, vagy éppenséggel ellenük dolgozva, de a testvériség arzenáljához köthető fegyvereket és páncélokat is felnyithatunk majd.
A Steel Dawn természetesen elérhető lesz PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is.
https://www.youtube.com/watch?v=DpZb0eUE0hU
Látnod kellett volna a fallout fórumokat az MS felvásárlás környékén.
#15 Nekem tetszett, hogy így összeszedted, az én fejemben se állt össze ennyire ez a rész.
Nagyon sokat játszottam az 1-2 résszel, mai napig imádom és előveszem melóban a gogos verziót (ha nagyon unatkozom és igen, sokszor unatkozom), emiatt a rebootolt FO3-at el sem akartam kezdeni évekig. Azt, amit a FO1-2 tudott és mutatott komplexitásában, azt a mai napig egy másik játék sem. Ha már fanboyság, akkor bármikor a FO1-2-t választanám az újkori FO-k helyett, de csak és kizárólag a komplexitása és a tényleg számító döntési helyzetek miatt.
Viszont nem vagyok híve a bebetonoznásnak. Én - ellentétben ezek szerint veled -, szeretem, ha egy univerzum bővül, ha tágul, ha élő és lélegző egész. Én elfogadom, hogy van egy alap univerzuma a Falloutnak, amelyet a BI összerakott anno. De ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne bővíteni, nem lehetne hozzányúlni, finomítani.
Ami a BoS-t illeti, én továbbra is tartom, hogy ahány vezető és/vagy korszak, annyi féle csapat. A Roger Maxson féle BoS más volt a megalakulásakor, mint a Lyon féle szervezet, stb. Emiatt össze lehet hasonlítani a különféle játékokban látott bandát, de nem fekete-fehér a dolog. Sőt, a FO1-2-ben nem volt háttere a BoS-nak, csak úgy elvoltak, mint a régi világ őrzői, a civilizáció védelmezői, rangokkal, nagy ágyúkkal stb. (A FO76-ban szerintem - kevés dolgot csináltak jól, de ezt igen -, nagyon jól kiegészítik és megmagyarázzák a BoS alapítás eddig ismeretlen részleteit, szabadon hagyva azt, hogy a játékok között 160 évben aztán tényleg a feje tetejére álljon minden.)
Egyedül a Tactics volt lore szempontjából egy oltári nagy baklövés, de azt azok készítették, akiknek szerintem fogalmuk sem volt a dolgokról. Vaultból érkezett BoS katonák, what?
Na mindegy, én szerettem a változásokat és a kiegészítéseket és tetszik a BOS kiegészített története, te meg ragaszkodsz a FO1-2-ben látott, szerintem egybites BOS sztorihoz. De, nincs ezzel gond.
Egyszerűen kettészakadt a társaság, kb. mint a konzolvásárlók.
Old school-ok ezért is örültek a bethesda felvásárlásának, mert így talán lesz még egyszer "valódi" Fallout.
Bethesda fan-oknak úgyis ott a f76...
Én a harmadikkal kapcsolódtam be és szerintem a világ egyik legjobb FPS/RPG játéka, kivitelezéssel és mindennel együtt.
Olvasok itt olyanokat, hogy "3 is elég összedobált volt ebből a szempontból ,kevés új ötlettel". Te jó ég, scárok!
Ez egy új korszak. Több mint 20 év elteltével folytatták a sorozatot ami a modern kor elvárásainak teljesen megfelelt és bevonzotta az ÚJ rajongókat is (mint én és szerintem még sokan).
Lehet, hogy nem azoknak szól, akik annó még oprendszer nélkül indították a gépet és játékot, de nem is azokból él meg az ipar.
Néha egyet tudok érteni az "ilyen" rajongókkal néha pedig csak fogom a fejem, hogy mégis hogy képzelik. Vagy végiggondolják e.
ui. pont Heldengeist ajánlására kezdtem neki e New Vegasnak de komolyan mondom, alig vártam hogy a főtörténetnek vége legyen, ha már annyi órát beleöltem. (Annyi óra = a Fallout 3 egyik DLC-jébe örömmel öltem és öltem volna még többet, mint amivel itt szenvedtettem magam. A négybe is belevertem vagy 30 órát, az is élvezetes volt, de számomra rejtély, hogy nektek mi volt olyan jó abba a csúnya, élettelen, üres és nem utolsó sorban önismétlő Nev Vegasban....
Ennyi :-)
Az átalakított BoS táborokat és a fellállított védelmi táborokat üresen találjuk (lásd a diliházból csinált BoS központot, a Venture kiképzőbázist, a Scorchbeast ellen felállított légvédelmi ütegeket, stb), és később kiderül, hogy a V76 nyitása előtt pár évvel bizony a maradék BoS is (Taggerdyvel együtt) meghalt (ezért üres minden), amikor a Scorchbeast Queen és "fészke" ellen mentek.
Ekkor érkezik meg a Rahmani féle utánpótlás, amely ismét csak pár Paladint jelent, de kezdetben az is elég lesz.
Egy, kezdetben a BoS sem volt az szélsőséges katonai csapat, amit a FO1-2-3-4-ben láttál. Roger Maxson féle csapat a megalakuláskor sokkal barátibban állt a túlélőkhöz és próbálta menteni ami menthető, segített ahol tudott - a maguk módján, de sokkal szelídebben és barátibban hozzáállva a dolgokhoz/szituációkhoz. Később, amikor rájött, hogy akármennyire is próbálkozik, a túlélők ugyanolyan faszok, mint voltak, és a szép szó itt már nem elég, na akkor változott meg a szemlélet végérvényesen és keményítette be a dolgokat. Onnantól az elsődleges irányelv az emberi civilizáció megmentése és csak másodlagos (vagy sokadlagos) szempont egy-egy helyi "hisztiző kollektíva" problémája.
Kettő, Taggerdy és Maxson ismerték egymást a bombázás előtt, mind a ketten a seregben szolgáltak (Elizabeth rangerként hadnagyi rangban, Maxson századosként) és két hónappal a bombázás előtt Maxson beszélt Taggerdyvel, hogy nagy a gáz (ő ekkor már tudta, mi folyik a bunkerekben és milyen titkos kísérleteket végez az állam a katonákon). Mivel a gyilkosság után Maxsont már körözték árulásért, túl sok mozgástere nem volt. De, amikor a bombázás után megalakította a BoS-t és később sikerült újra felvenni a kapcsolatot kettőjüknek, akkor hidd el, nem nagyon kellett ott erőt fitogtatni meg nagyon győzködni Taggerdyt, hogy álljon be (újra) Maxson mögé a sorba.
Itt kezdődik a probléma. BoS senkit sem győzköd, hogy csatlakozzon, aki akar azt is öngyilkos küldetésre küldik.
Viszont ha úgy nézzük, akkor keleten nem az eredeti BOS-ról beszélünk, csak egy katonai csoportról, akik később felvették a BoS irányelveit. Amíg Maxson nyugaton próbálta (és tette is) új alapokra helyezni az irányítást, kvázi minden berendezkedést eltörölve a múltból, addig keleten Taggerdy "csak" egy katonai vezető volt, aki a csapata egy részével túlélte a támadást és próbált életben maradni.
Fogalma nem volt, hogy mi zajlik nyugaton, ahogy Maxson sem tudta, mi a szitu keleten, nem is ismerték egymást. De, a BoS megalapítása és rendszerszintű hatalomátvétel után Maxson elkezdte feltérképezni az ország "maradványait", így vette fel a kapcsolatot teljesen véletlenül Taggerdyvel és a túlélőkkel, akit idővel sikerült meggyőznie, hogy a katonáival végül csak csatlakozott a BoS kötelékéhez.
Pár helyszínt átalakítottak, Maxson iránymutatását követve próbálták kiépíteni a keleti részen is a BoS főállásait, de utánpótlás hiányában - hiszen a túlélő lakosok elmenekültek vagy meghaltak, és Taggerdy amúgy sem bízott bennük - végül csak összesen 4-5-en maradtak keleten, a többi katona Taggerdy századából mind meghalt a Scorched támadások alatt/miatt.
Most, hogy a vault 76 kinyílt és a dwellerek (a játékosok) aránylag sikerrel takarítottak a területen, megtizedelték a scorched hordát és élhetővé tették újra a vidéket, a lakók is visszatértek. Megalakult a Foundation (telepesek) és a Crater (raiderek), akik egymásssal harcolva egyre több erőforrásra tettek szert és kezdtek tényezők lenni keleten. Taggerdy tudta, hogy nagyon nehéz ezekkel a szervezetekkel együttműködni, plusz mind a kettő egyre inkább erőre kap, ezért segítséget kért Maxsontól, hogy erősítsék meg közösen a keleti BoS jelenlétet és status quót. Még annak árán is, hogy meggyőződése ellenére a helyi vault lakók/raiderek/telepesek közül kell esetleg feltölteni a BoS létszámát, hogy helyreállítsák az erőviszonyokat.
(pl a FO76-ban a BOS-hoz csatlakozásnál nagyon fontos lesz, hogy a játékos - most -, éppen tagja e a raider vagy a settlers frakciónak, mert ez alapjaiban határozza meg a BoS sztorivonalat).
Mondjuk ott 3 Brotherhood is van, Mojave amelyik a New Vegas-ban is szerepel, föld alatt rejtőzve, a Western, az Enclave háborúk győztese amelyik nagy területeket ural, de régóta érlelődik egy háború köztük és az NCR között ami a Brotherhood biztos vesztét okozza, és végül Washington (állam, nem a város) Brotherhood, egy őrült ghoul által vezetett, maroknyi energiapáncélos katonából és húspajzsnak használt miliciákból álló seregével amivel meg akarja tisztítani a nyugati partvidéket.
Keleti partvidék a legvégső lépés lesz a mod fejlesztésében, jelenleg USA nyugati oldala és Mexikó van benne a játékban (kedvenc frakcióm a mexikói pankrátor nemzet :D ), aki szereti a fallout világot annak szerintem érdemes kipróbálnia.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.