A GitHyp hívta fel rá a figyelmet, hogy a Cyberpunk 2077-játékosok száma a megjelenés óta közel 80 százalékkal csökkent a Steamen, tehát úgy néz ki, a közönség kevésbé kitartó, mint a The Witcher 3: Wild Hunt esetében, ahol jóval többet kellett várni egy hasonló mértékű visszaesésre.
Geralt legutóbbi kalandjánál ugyanis három hónap után következett be egy drasztikusabb csökkenés a játékosbázisban, habár az is igaz, hogy ott a csúcsérték soha sem volt olyan magas, mint a Cyberpunk 2077 esetében.
Érdekesség még, hogy korábban felröppentek pletykák, miszerint a játékból időhiányában kivágott tartalmakat a fejlesztők majd DLC-k formájában fűznék vissza, viszont ezt nagyon gyorsan meg is cáfolták: "Általában nem kommentálunk pletykákat, de ezek az állítások egyszerűen csak nem igazak."
Viszont abban közöz nevezőn lehetünk hogy amit tolnak gameplay címszó alatt attól én is falra másznék.
De a tech videoik érdekesek szoktak lenni mégha sokszor felületesek is és sok éredmi dolgot kihagynak
Miattad megnyitottam egy thevr videót.
RainbowSixSiege 120fps(átlag 135fps) 4K az új konzolokon.
De sok hülyeség van benne, pl, hogy az összes zárt ajtó mögött eredetileg loot-olható helyiség lett volna...
Akkora memóriaigénye lenne így, hogy kb. semmin se futna, nem véletlenül van csak 1-2 nyitható ajtó emeletenként.
Night City már a legelső szabálykönyvben benne volt, ahogy azóta az összesben.
Nincs földalatti része.
https://www.purecyberpunk.com/wp-content/uploads/2020/07/Cyberpunk-2020-Map.jpg
https://i.redd.it/gj23cihb88i51.jpg
+a valódi készítők is nyilatkoztak róla:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1346877421535035392
- Cyberpunk 2077 twitter
Az emberek nagy része azért hagyta abba, mert hamar elege lett a bugokból, a másik fele meg már végigtolta az ünnepek alatt, úgyhogy nem igazán értem, miért ne zuhant volna vissza a játékosok száma. A witcherrel meg hülyeség összehasonlítani: ott lassan terjedt a hír, hogy mennyire jó, eloszlott az egyidejű játékosok száma, míg itt a hype miatt mindenki egyszerre ugrott rá (és hagyta abba)... de biztos van ennek is hírértéke.
Ezért vezetik a Volvok a baleseti statisztikákat okozó szempontból, bár csak a 2019-es összefoglalót láttam. Ott az a pszichológiai dolog is benne van, hogy a Volvo híre az, hogy a lehető legbiztonságosabb, ami létezik és szerintem ezért többet is engednek meg maguknak egyes sofőrök (nyilván nem mind). Aztán utána a halálozási statisztikákat is a Volvok vezették... Jó téma amúgy gaming oldalra :)
Kéne hátura mert gyün a hó!
(amúgy ez tényleg megtörtént, tavalyelőtt mikor rakattam fel a téli gumit bejött vmi pahaszt a gumishoz, hogy most hozatott be németbő egy 60-as Volvót és télre kellene neki vmi olcsó kopott nyári gumi, mert a rajta levő újakkal nyáron akar csapatni).
El is mondtad miért és érthető is volt a Jurassic World esetében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.