Noha a Valve üzlete egyébként is növekvőben volt, a héten közzétett blogposzt szerint a koronavírus-járvány extrém számokat hozott a cégnél, hiszen a bezárkózott emberek előszeretettel vásároltak és fogyasztottak videojátékokat az elmúlt évben.
A Steam lényegében minden fontosabb mutatóban rekordot döntött: 120,4 millió aktív játékossal büszkélkedhetett havi szinten, 62,6 millióval napi szinten, 24,8 millió fő volt az új játékoscsúcs, és 2,6 millió olyan felhasználója volt, aki most először vásárolt a boltban. Apropó, vásárlás: az összefoglaló szerint 21,4 százalékkal több játék fogyott a Steamen 2020-ban, mint az előző évben, illetve a két téli vásár között 36 százalékkal nőtt azoknak a játékoknak a száma, amelyek 100 ezer dollár feletti bevételt termeltek. (A különféle nagy leárazások természetesen szintén rekordot rekordra halmoztak.)
A Valve külön megemlékezett a VR-piac teljesítményéről is: a VR-headsetekkel játszható játékok eladásai 71 százalékkal nőttek éves szinten, amelyből a Half-Life: Alyx 39 százalékkal vette ki a részét. Több mint 1,7 millió játékos először játszott VR-játékkal az évben, összesen pedig 104 millió VR-menetet toltak le a felhasználók, amelyek átlagosan 32 percig tartottak. A teljes játékidő 55,47 millió órára rúgott, ami 30 százalékos növekedésnek felel meg.
A cég ezenkívül kitért arra is afféle furcsa hencegésként, hogy a különböző országok kormányai előszeretettel keresték meg, hogy segítsen nekik csillapítani az internethálózatok terhelését a lezárások alatt - a Steam végül különböző változtatásokkal óvta a sávszélességet, ezekről itt írtunk bővebben.
Végül a Valve szót ejtett a 2021-es terveiről is: ígéretei alapján elkötelezett az iránt, hogy bővítse a Steam Play linuxos kompatibilitását, valamint bejelentette, hogy még az év elején elrajtol a Steam China, amely az üzlet kínai, az eredeti Steamtől teljesen független megfelelője lesz, amit a Perfect Worlddel karöltve üzemeltet majd a cég.
Mindig lesznek buta emberek, akik felsőbbrendűnek érzik magukat, ezt burkoltan ki is fejezik aztán olyat támogatnak (legyen az ember, cég, részvénytársaság, állam vagy bármi), ami szembeköpi őket. Ők meg tátott szájjal várják a csulát :D
Egyébként nem tudom mi lett veled ember, de én még emlékszem amikor kijutottál a CDPR-hez, emlékszem az RPG oldaladra, blogjaidra és hihetetlen hogy én voltam e ennyire naív, vagy te változtál ilyen drasztikusan...
Egyetlen játék sem tudja nyújtani azt a plusz élményt, amit az akkor és ott létrehozott.
Persze nem mondom, hogy nincs olyan program amiben jobb a fizika, de ott kifejezetten arra gyúrtak itt meg csak egy "KIS" plusz volt, amit egyszerűen mai napig képtelenek a stúdiók megütni.
Volt egyszer nagyon régen egy pletyka szintű hatalmas szivárgás, hogy készült valamikor a HL3 és elkaszálták. Valamint, hogy csak akkor fog elkészülni, ha az egy olyan újfajta élményt tud nyújtani a hasonló játékok között, mint még soha semmi. Mint amikor bejött a HL1 és befolyásolta a játékokat utána. Volt ott szó valami élethű ilyen olyan megoldásokról, de elkészült és nem lett elég meghatározó az élmény aztán kuka. Nagy kamu szövegnek tartottam, amíg meg nem jelent az Alyx.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.