A Dragon Age világa hatalmas, s habár az előző epizódok során már alaposan beutazhattuk Thedast, még mindig rengeteg ismeretlen hely vár felfedezésre. Akik játszottak a Dragon Age: Inquisition utolsó DLC-jével, azok a zárójelenetek által már sejthették, hogy a történet Tevinter északi birodalmában folytatódhat majd, a széria negyedik epizódjának fejlesztése egy ideig azonban olyan bizonytalannak látszott, hogy még a kontinuitásban sem lehettünk biztosak.
Akárhogy is legyen, úgy tűnik, hogy sokak figyelmét elkerülte a széria fejlesztőcsapatának huszonöt éves évfordulóján megjelent Bioware: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development című könyv egyik bejegyzése, amelyet Tom Phillips, a Eurogamer szerkesztője túrt fel a napokban.
A tavaly ősszel piacra dobott kötet egészen explicit módon árulkodik arról, hogy dolgunk lesz Tevinter környékén, amire további biztosítékot jelentenek a könyvben mellékelt látványtervek is, többek közt a fővárosról. Ugyanitt egyébként megjelennek a Mourn Watch élőholt őrzői is, akik a sötét okkult erőktől védelmezik Thedas világát a nekropoliszukban várva. Mivel Tevinter déli szomszédságában, Nevarrában bevett szokás a holtak mumifikálása, nem kizárt, hogy oda is ellátogatunk majd a negyedik rész során.
A könyvben helyet kapott ezen kívül egy-egy bejegyzés a Lords of Fortune nevezetű kincskereső céhről, melyet Tevintertől északkeletre, Rivainben alapítottak, illetve a törpök által ásott Deep Roads alagútrendszeréről, amely gyakorlatilag átszeli az egész ismert világot. Nem kell óriási szakértőnek lenni ahhoz, hogy belássuk: a BioWare nagyszerűen változatos kalandoknak ágyazott meg, reménykedjünk hát benne, hogy a végeredmény is olyan nagyszerű lesz, mint ahogy az hangzik!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.