Az AMD bejelentette, hogy június 22-én válik elérhetővé a FidelityFX Super Resolution felskálázási eljárás. A FSR az NVIDIA-féle DLSS-hez hasonlóan az alacsonyabb felbontáson renderelt képet skálázza fel látványos minőségromlás nélkül, amely összességében jelentős teljesítményjavulást jelent a felhasználó számára a magasabb felbontáson. Habár az FSR működésének pontos részletei még nem ismertek, az a DLSS-sel ellentétben nem használ mesterséges intelligenciát.
A Computexen már demózták is a megoldást, ahol a Godfallt hajtották meg egy Radeon RX 6800 XT segítségével. A játék natív 4K-ban, bekapcsolt ray tracinggel 49 fps-t hozott az AMD mérése szerint, az FSR-ral együtt azonban a választott, a képminőség-teljesítmény skálán egyensúlyozó üzemmódtól függően 78-150 fps-t produkált. Az FSR nagy gurítása ezenkívül, hogy bárki hozzáférhet majd, így például nem csak AMD-kártyákkal, hanem az NVIDIA nem DLSS-kompatibilis hardvereivel is használhatjuk: egy GeForce GTX 1060-nal például 41 százalékos javulást mutatott a Godfall.
Az AMD egyébként más bejelentésekkel is készült a rendezvényre, ezekről a HWSW oldalán olvashattok részletesen!
Ezzel a húzással az AMD (jó fej módon) a régi Nvidiásoknak is kedveskedik és nem önzősködik. Ha ez beválik (Ne feledjük ez 1.0-ás verzió még) szerintem az Intelesek után a zöldek is elgondolkodnak az AMD vonalon. (Ja a videó alatti kommenteket erősen ajánlom) :)
AMD-Nvidia 1:0
UI: A jelenlegi RX570em is megkapja az FFX-et (Yeeey !!!)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.