Diablo IV - karakterkészítésről és szörnyekről

  • Írta: gorien
  • 2021. július 1.
  • Hír
Link másolása
Június végével ismét eljött az idő, hogy a Blizzard egy negyedéves helyzetjelentéssel tudósítson a készülő Diablo IV-ről. Ezúttal a karakterkészítésről hallottunk, és néhány várható szörnyet is megcsodálhatunk.

A Blizzard tavaly kezdte megosztogatni negyedévenként, hogy miként áll a Diablo IV fejlesztése, így háromhavonta alaposabban is megismerhettük a készülő játék különböző aspektusait: a kannibálokat, a nyílt világot, a képességfát és a felszerelési tárgyakat. Idén februárban elmaradt a blogos bejelentkezés, helyette a BlizzConline-on fedték fel a Rogue karakterosztályt. Most eljött a legújabb helyzetjelentés ideje.

Ezúttal a művészeti megközelítés élvezi a főszerepet, különösképpen a játékosok karaktereit és a játékban található szörnyeket illetően. A korábbi részekhez képest alaposabb karakterkészítőt kapunk majd, amelyben a hajat, az arcot, az arcszőrzetet, a szemet is megválaszthatjuk, valamint a tetoválásokat és arcfestéseket is – a fejlesztők azonban nagy gondot fordítanak arra, hogy a végeredmény ne keltsen procedurálisan generált hatást.


Az alapos testre szabás mellé több száz páncélelemet is kapunk – a fentebbi két kép azt ábrázolja, hogyan mutat az adott páncél a játékban elérhető kétfajta testtípuson. Lentebb pedig a zsivány és a barbár kapott egy-egy saját divatbemutatót, amelyben számtalan öltözéket vehetünk szemügyre. Az új Wardrobe-rendszernek hála a különböző szettek darabjait szabadon kombinálhatjuk majd, és át is festhetjük őket tetszés szerint.

A Diablo IV hősei persze kevésbé lennének hősök, ha nem lennének százszámra szörnyetegek, csak arra várva, hogy tengelyt akasszanak velük. Néhány rettenetről lentebb láthatunk egy kiadós válogatást. A Blood Bishop egy szívre emlékeztető, AOE-támadásokat osztó rém lesz, míg az összetákoltnak ható Skeleton Lord minden támadása után csak úgy záporozni fognak a csontok.

Az arachnofóbiások biztosan kedvüket lelik majd a Spiderben, amely felpuffadt holttestekben tanyázik, mindig újabb és újabb hullajelöltek után kutatva, hogy azokba rejtse tojásait. A szárnyas Succubus ismerős lehet, ám vadonatúj részletességgel ölt testet, míg a Pale Knight azt is illusztrálja, miként festenek majd a fémes felületek a játékban.

A Diablo IV még továbbra is odébb van, de remélhetőleg a következő negyedéves helyzetjelentés (ami várhatóan szeptemberben esedékes) is legalább ennyi új látnivalóval érkezik majd.

3.
3.
markoci555
iszonyat szép és részletgazdag, lassan lehet eljön az idő, hogy nem lesz elég az 1080p monitor
2.
2.
Robilluma
A videókban bemutatott hőskarakterek és ellenségek is elképesztően részletesek és gyönyörűek. :O A barbár nőktől dobtam egy hátast, kjóóóóóók :D A póklény a gazdatesten pedig igen egyedi és undorító is egyben. Jár érte a vállveregetés :DD
Csak jönne már a játék!
1.
1.
Hab
Nagyon örvendetes, hogy a páncéloknál anyag szerint csak azoknak megfelelő, realisztikus színskálát lehet majd használni. Szörnyű dolog egy Diablo-ban rózsaszín páncélokat látni. Jó irányba halad a fejlesztés!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...