Hamarosan tíz éve már, hogy Darth Malgus megtámadta Coruscantot, és kezdetét vette a Star Wars: The Old Republic története. A BioWare MMORPG-jében a Köztársaság és a Sith Birodalom konfliktusába keveredtünk, de idővel meggyűlt a bajunk huttokkal, Revan Rendjével és az Örökkévaló Birodalommal is, a következő kiegészítő megjelenése előtt pedig megint visszakanyarodtak a dolgok Malgushoz.
Hogy pontosan mi történt az elmúlt tíz évben, azt az alábbi videóban veszi végig Charles Boyd, a játék kreatív igazgatója. Boyddal interjút készített a PC Gamer a közelgő évforduló apropóján, amelyben nemcsak Malgus terveiről volt szó, hanem a BioWare Austin elképzeléseiről is.
Boyd elmondta, hogy a közeljövőben nem tervezik befejezni a játék fejlesztését, mert van még elmondatlan történetük, amelyekben Darth Malgusnak is megvan a helye, hiszen ő az MMO legemlékezetesebb gonosztevője.
A kreatív igazgató szavaiból az is kiderült, hogy a The Old Republic elejére jellemző, szerteágazó, kasztspecifikus történetek visszatérésére azonban ne számítsunk – a Knights of the Fallen Empire-rel bevezetett, egyszemélyes játékokra hasonlító történetmesélés jobban kezelhető. Ezzel együtt persze megmaradnak a kisebb leágazások, amelyek révén minden játékos magáénak érezheti a cselekményt.
A Legacy of the Sith kiegészítő az év végén fog megjelenni, ezzel együtt pedig a játékélmény felülvizsgálatát is megkezdik a fejlesztők, amelynek látványosabb eredményeivel jövőre találkozhatunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.