Elsőre talán hihetetlennek hangzik, hogy a világ egyik legnépszerűbb esport-játéka nem termel nyereséget a bajnokságaival, de a Riot esport-fejese, John Needham elárulta, hogy ez mindig is így volt. Az úriember a The Washington Postnak nyilatkozott a témával kapcsolatban, ahol azt is elárulta, hogy a bajnokságokon bukott pénzt egyáltalán nem siratja a vállalat - nem véletlen, hiszen mindez az üzleti modell része.
Needham elmondása szerint a Riotnak az a célja, hogy az esport, mint üzlet jövedelmező legyen a résztvevő csapatok és a szponzorok számára, hiszen csak így lehet a dolog igazán hosszúéletű. Az pedig vállalható veszteség, ha a játékot fejlesztő stúdió némileg mínuszban zárja a napot, hiszen a költségek többszörösen megtérülnek másutt. Nem titok, hogy a Riot bankot robbantott a League of Legends free-to-play modelljével - a játék nem tartalmaz semmiféle pay-to-win elemet, ellenben a karakterek skinjeit (és kisebb mértékben magukat a karaktereket) úgy viszik a játékosok, akár csak a cukrot.
Az esport-bajnokságoknak és a virágzó kompetitív szcénának köszönhetően pedig a League of Legends továbbra is kirobbanthatatlan a világ legnépszerűbb címei közül, mind a játékosok számát, mind pedig a közvetítéseket követő nézők számában. Mindemellett a nagyobb esportesemények gyakran új skinekkel és promóciós anyagokkal (köztük videóklipekkel) érkeznek, amik nyilvánvalóan megsegítik a játékon belüli keresztpromóciót.
Amíg nem kapsz szemrákot egy kpop skintől akinek nem látod rendesen a skilljeit.
Vagy amikor olyan skill effectek amik alapjáraton más színűek 2 külön karakter között és teljesen összeolvadnak.
Nem mondom hogy akkora pay to win mint más gamek, mert attól messze van.
De azért van benne pay to win.
Vannak skinek amik bannolva vannak vagy voltak(már nem vagyok benne biztos) pro playből, direkt az ilyenek miatt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.