Ha mostanság épp nem az NFT-ket akarják működésre bírni a videojátékipar kisebb-nagyobb jelentőségű képviselői, akkor a metaverzumhoz keresik az utat. A Metához és a Microsofthoz hasonlóan az Epic Games sem akar lemaradni erről az új trendről: nemrég a Harmonix felvásárlása kapcsán jelezte, hogy a metaverzum teljesen átalakíthatja a zene világát, és ennek élére kíván állni. Legújabb partnerével egy másik irányból is közelít.
A LEGO Csoport és az Epic Games ma jelentette be, hogy hosszútávú együttműködést terveznek, amelynek célja, hogy formálják a metaverzumok jövőjét, és olyan környezetet hozzanak létre, ami családoknak, gyermekeknek is biztonságos és szórakoztató. A közös munka végeredménye az ígéret szerint olyan digitális élmény lenne, ami alkotásra bátorítja a fiatalokat, és ehhez minden eszközt meg is ad nekik.
Niels B Christiansen, a LEGO vezérigazgatója így fogalmazza meg a célokat: „A gyerekek imádnak a digitális és a fizikai világban is játszani, miközben gond nélkül váltanak a kettő között. Úgy hisszük, a digitális élményeken keresztül életre szóló tapasztalatokat szerezhetnek kreativitásról, együttműködésről és kommunikációról. Felelősek vagyunk azért, hogy ez mindenkinek biztonságos, inspiráló és hasznos legyen. Ahogy generációkon át védtük a gyerekek jogát a biztonságos fizikai játékhoz, elkötelezettek vagyunk, hogy ugyanezt a digitális játék terén is megtegyük.”
A társulás várható eredményéről még nincsenek konkrét információk, de a két cég néhány alapelvet lefektetett: a gyerekek adatainak biztonságát kell szem előtt tartani, a jólétüket és a biztonságos játékot kell megteremteni, illetve gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt meg kell adni azokat az eszközöket, amelyekkel irányíthatják a digitális élményeiket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.