Todd Howard bandája ismét megcsinálta! Az Xbox és Bethesda Showcase nézői közel negyed órát tölthettek a Bethesda sci-fi szerepjátékával, a játékmenetre és a hatalmas galaxis végtelennek tűnő lehetőségeire fókuszáló előzetes pedig nem okozott csalódást.
A bemutatót a Kreet bolygó kutatólaborjánál kezdtük, ahol közelebbről is megfigyelhettük az idegen flórát és faunát. A főhősünk ugyanitt összefutott a Crimson Fleet kalózaival is, így kaptunk némi ízelítőt a harcrendszerből - habár az animációk talán nem tűnnek annyira kiforrottnak, mint amennyire szeretnénk, a látványvilág könnyen kárpótol ezért. Az összetűzést követően közelebbről is szemügyre vehettük New Atlantis élénk városát. Itt gyülekeznek a Constellation bátor felfedezői, ez a város azonban csak egy a megannyi különös csillagközi település közül.
Egyetlen szerepjáték sem lehet igazán kerek egy részletgazdag karakterkészítő, mély fejlődési rendszer és kraftolás nélkül, de a Starfield űrkalandorai még saját bázisokat is építhetnek a több mint ezer bejárható bolygó egyikén. Ennél is izgalmasabb azonban a tény, miszerint a saját űrhajónkat is mi magunk építhetjük meg. A kívül-belül testreszabott járgányra aztán önálló legénységet fogadhatunk, repülés közben azonban nem árt vigyázni, hiszen a sötét végtelenben is könnyen ránk találhatnak a rosszakaróink.
A Starfield jövőre jelenik meg PC-n és Xbox Series X/S-en. A Bethesda szerepjátéka az Xbox Game Pass elsőnapos címe lesz.
Ez a hír a Summer Game Fest-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
A Fallout 3-at is 6-7 éve játszottam ki.
de a skyrim-et többször próbálták már az emberek pofájába tolni és a legutóbbi volt a legröhejesebb például az ingyen beszerezhető modok eladásával, ilyen pofátlan dolgot nem sok kiadó mondhat magáénak
mass effect jut eszembe, hogy mennyivel szívesebben veszem elő, mint egy ilyen no mans sky féle cuccot
de nem kell messzire se menni, még a fallout--nál is sikerült valamit összehozni, még ha nem is volt jó a vats rendszer, de legalább volt valami, amitől nem ész nélküli lövölde volt
tudom hogy nem derül ki sok egy 15 perces videóból, és akár még lehetnek normálisabb sunnyogós elemek is benne, de ez így nagyon szegényesre sikerült, traits-eknél se volt semmi erre utaló jel és szinte ki volt merítve az abc ott jobb oldalt
Sokaknál elég durva ez a kettősmérce.A Skyrim kapott 3 kiadást és a Bethesda évek óta kapja az ívet emiatt.Ott van viszont a Capcom aki a Resi 4-et talán még kenyérpirítóra nem adta ki.De ott van a Sony aki kiadja harmadjára is a Last of us-t,csak most nem meri remasternek hívni.De a Rockstar a Gta 5 kiadásokkal is ide tartozik.Érdekes,hogy ezeket soha nem savazza senki.
A Bethesda nem hibátlan,de a Fallout 3-4 és még a Skyrim is egész korrekt és szórakoztató játék volt a maga idején.A Fallout 76 egy orbitális nagy baklövés volt,de azzal is rengetegen játszanak.
1 kisebb: miért őt tették ki hogy beszéljen? Az arcáról azonnal a mémek és lejárató "kampányok" jutnak eszembe, azaz hogy a harmincadik féle kiadása jelenik meg a skyrim-nek 10 év alatt, pénzéhes sz**házi stb.
2 ami a nagyobb: tipikus elemeit hordozza a nulla tartalommal bíró üres space survival cuccoknak: szkennelgesd a növényeket, bányászd a cuccokat meg aszteroidákat.
Ezt meg lehet menteni egy jó történettel, ha nem lesz ráerőltetve a játékosra a farmolás.
Többezer bejárható bolygó... abból mennyin van élet és mennyin akad normális és érdekes melléküldetés, ami nem a randomizált annyiból áll hogy gyújts össze 20 izét vagy ölj meg egy csapat valamit?
Az, hogy mit csináltak meg és mit nem, a megjelenés után fog kiderülni. Az utóbbi évek tapasztalatai alapján nincs ok ekkora optimizmusra. Pláne, hogy ez Bethesda, szinte garantálható, hogy rohadásig lesz bugokkal.
"közel negyed órát tölthettek a Bethesda sci-fi szerepjátékával"
Az, hogy szerepjáték lesz-e vagy sem, majd s megjelenés után fog kiderülni. A videó alapján még annyira sem lesz az, mint a Fallout 4, ami szintén egyáltalán nem volt szerepjáték.
Ha már az magyarázza, hogy mennyire a dötéseinken fognak múlni a dolgok, promózhatták volna branching quest designt (ami nem lesz, mert érdemi következményekkel járó döntések sem lesznek). Karakterkészítés szintén megint nincs a játékban, csak avatárkészítés.
Ez így eddig egy nem szar grafikás No Man's Sky, vélhetően történettel.
Vájeee.. A Bethesda szállítja azt, amire évek óta vágyom. Hatalmas és TARTALMAS világ, személyre szabható és bejárható űrhajó, faza kampány, fps nézet éééssss bolygóra leszállás, töltőképernyő nélkül. Köszönöm, imáim meghallgatattak!!
És a akkor a tapasztalt és "idős" játékos:
Kérlek, csak ne nagyon bazzátok el!!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.