A Halo Infinite egyik legnagyobb vállalása az volt, hogy a saját fejlesztésű Slipspace Engine-re építkezett, Jeremy Penter újságíró azonban most arról számolt be, hogy a 343 Industries ejtené a motort, és Unreal Engine-re váltana. Hogy az Infinite-et ez pontosan hogyan érintené, az nem derült ki, és a készítők sem reagáltak a pletykákra.
A Halo Infinite pályafutása nem alakult zökkenőmentesen: miután egy évvel elhalasztották a premierjét, a megjelenés utáni tartalmak adagolása is döcögősen ment, a régóta várt kooperatív módot és a Forge-ot például még mindig nem kapták meg a rajongók. Habár erről nem hallottunk korábban infókat, nincs kizárva, hogy a motor is nehézségeket okozott a fejlesztőknek - láttunk már ilyesmire példát bőven.
Nemrég egyébként a Slipspace-csapat vezető mérnöke is elhagyta a 343 Industries fedélzetét, ami szintén árulkodó jel lehet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.